Galaxy Digital از NFT ویولن برای تضمین وام استفاده می کند

نوشته شده در : 1403/03/17
Galaxy Digital از NFT ویولن برای تضمین وام استفاده می کند

جستجو

Galaxy Digital از ویولن تاریخی NFT برای تضمین وام استفاده می کند. ویولن زمانی متعلق به امپراتور روسیه کاترین دوم بود که به کاترین کبیر نیز معروف بود. شما می توانید با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید.
توجه داشته باشید که گلکسی دیجیتال مایکل نووگراتز و یکی از بنیانگذاران برندهای انیموکا، یات سو، ویولن استرادیواریوس را از سال 1708 توکن کرده اند تا از آن به عنوان وثیقه برای وام چند میلیون دلاری استفاده کنند. در 4 ژوئن گلکسی مبلغ نامعلومی به سیو قرض داد که از ویولن 316 ساله خود به عنوان وثیقه استفاده کرد. شرکت دارایی دیجیتال ویولن را به یک توکن غیرقابل تعویض تبدیل کرده و NFT و نسخه فیزیکی آن را تا زمانی که سیو وام را تسویه نکند، نگه خواهد داشت.
در حالی که گلکسی و سیو مبلغ وام را با یکدیگر تقسیم نکردند، ولی گفتند که این مبلغ میلیون ها است. یک متولی مستقر در هنگ کنگ ویولن را تا زمانی که سیو و گلکسی امضای آن را از حبس خود برکنار کنند، نگه می دارد. ویولن 300 ساله استرادیواریوس ویولن زمانی متعلق به امپراتور روسیه کاترین کبیر بود. به گفته Tarisio یک خانه حراج آلات موسیقی آنها منشا ویولن را مستند کرده اند و آن را به بیش از 300 سال پیش برمی گردانند. توصیه می کنیم تا با معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال آشنا شوید.
تاریسیو گزارش داد که سفیر روسیه در ونیز ویولن را برای امپراطور الیزابت پترونا که از سال 1741 تا 1462 بر امپراتوری روسیه سلطنت کرد، تهیه کرد. زمانی که او از دنیا رفت، ویولن به جانشین او کاترین دوم که بیشتر با اسم کاترین کبیر شناخته می شد، داده شد. سیو این NFT ویولن را در سال 2023 در یک حراجی به قیمت بیش از 9 میلیون دلاری خریداری کرد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/galaxy-digital-stradivarius-violin-nft-loan

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد Galaxy Digital از NFT ویولن برای تضمین وام استفاده می کند
سوال امنیتی :4+49 = ?