سرمایه گذاران بزرگ در حال فروش این ارز پرطرفدار هستند

نوشته شده در : 1403/03/18
سرمایه گذاران بزرگ در حال فروش این ارز پرطرفدار هستند

جستجو

سرمایه گذاران بزرگ در حال فروش این ارز دیجیتال پرطرفدار RWA هستند. ارز دیجیتال چین لینک سال به سال روند رو به رشدی داشته است که توسط روایت دارایی های دنیای واقعی، جذب سرمایه گذاران خرد و افزایش قیمت تقویت شده است. شما می توانید با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال، نسبت به خرید و فروش این ارزها اقدام کنید.
در همین حال، نهنگ های چین لینک ظاهرا قرار گرفتن در معرض این توکن را کاهش داده اند و احتمالا دارایی های بزرگ خود را در طول زمان می فروشند. فینبولد این سیگنال نهنگ را از طریق داده های ممتاز Santiment بازیابی کرد و ارزش دلار آمریکا را از نهنگ های چین لینک ردیابی کرد. اساسا این معیار یک نهنگ را در نظر می گیرد که نشانی بیش از 2 میلیون دلار از نظر ارزش بازار 10 میلیارد دلاری LINK داشته باشد.
ارز دیجیتال LINK یک سال پیش با قیمت 6.07 دلار معامله می شد که در حال حاضر قیمت آن بیش از دو برابر شده و با قیمت 17.6 دلار معامله می شود. این امر کاهش حتی بیشتر در دارایی نهنگ ها را نشان می دهد که در LINK اندازه گیری می شود و سیگنال مربوطه را به بازار رمز ارزها افزایش می دهد. در مقابل، موجودی نهنگ اتریوم در طی این 12 ماه و به دنبال روند قیمت سال به سال افزایش یافته است. توصیه می کنیم تا معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال را بشناسید.
روایت دارایی های دنیای واقعی با علاقه روزافزون BlackRock به توکن سازی تقویت شد. جالب اینجاست که لری فینک، مدیر عامل بلک راک اشاره کرد که ارزش زیادی در توکن سازی می بیند و این شرکت از یک صندوق سرمایه گذاری در این طبقه دارایی حمایت می کند. چین لینک به دلیل راه حل پیشرو Oracle خود از این روند سود می برد که داده های خارج از زنجیره دنیای واقعی را جمع آوری می کند و آن را در زنجیره پخش می کند.

لینک خبر: https://finbold.com/whales-signal-large-investors-are-selling-this-trending-rwa-cryptocurrency/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد سرمایه گذاران بزرگ در حال فروش این ارز پرطرفدار هستند
سوال امنیتی :8+38 = ?