آیا ارز بیت کوین در حال صعود است؟

نوشته شده در : 1403/05/24

جستجو

طبق گزارش های منتشر شده، ارز بیت کوین(BTC) به صورت تدریجی در حال صعود است! بیت کوین یکی از ارزهای محبوبی است که قیمت آن مدام بالا و پایین می شود و خرید بیت کوین جذابیت بالایی دارد. شما می توانید با مراجعه به یک صرافی ارز دیجیتال، نسبت به خرید و فروش ارز بیت کوین و سایر ارزها اقدام کنید.
اگر به روش های تحلیل بیت کوین مسلط شوید، می توانید ریسک سرمایه گذاری روی بیت کوین را کاهش داده و عوض سود زیادی را از طریق آن به دست آورید. برای تحلیل بیت کوین روش های مختلفی وجود دارد. تمام این روش ها نشان می دهند که بیت کوین در حال صعود است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی صعود ارز دیجیتال بیت کوین بپردازیم.

تحلیل وضعیت ارز بیت کوین(BTC)

توجه داشته باشید که ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) بعد از بازگشت مجدد به نواحی بالاتر از مرز 70 هزار دلار، دچار کاهش و اصلاح قیمت شد، ولی ظاهرا حمایت ناحیه 66 هزار دلاری قدرت بالایی داشت و خریداران و تریدرها از این کاهش های قیمت نترسیده اند. نکته مهم امروز در تحلیل بیت کوین آمار بازار مشتقات و شاخص اپن اینترست است که در روز گذشته به سقف 16 ماهه خود رسید. بهتر است با معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال آشنا شوید.
در روز گذشته شاخص اپن اینترنت فیوچرز بیت کوین به 516 هزار واحد بیت کوین رسید که بالاترین سطح آن از ژانویه 32023 بود و نسبت به هفته گذشته یک رشد 6 درصدی محسوب می شود. بیشترین سهم این شاخص متعلق به بازار بورس شیکاگو و صرافی های بایننس است. در حال حاضر مجموع کل شاخص اپن اینترست ارز بیت کوین به سطح 34.8 میلیارد دلار رسیده که می تواند پیامدهای مثبت و منفی برای بازار بیت کوین داشته باشد. بیت کوین در حال حاضر با قیمت 70 هزار دلار معامله می شود که نسبت به هفته گذشته بیش از 4 درصد افزایش یافته است. اگر به چارت BTC/USD نگاه کنید، متوجه می شوید که این ارز با مقاومت های مهمی روبرو است.

ارز بیت کوین به صورت تدریجی در حال صعود است!

توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین افزایش مناسبی را در بالای مقاومت 70500 دلار شروع کرد. بیت کوین نشانه های مثبتی از خود نشان می دهد و ممکن است در کوتاه مدت شتاب صعودی بالاتر از مقاومت 72 هزار دلاری کسب کند. بیت کوین افزایش خودش را به بالای سطوح مقاومت 70 هزار و 70500 دلار افزایش داد. یک خط روند صعودی با حمایت 70600 دلار در نمودار ساعتی جفت BTC/USD شکل می گیرد.
قیمت بیت کوین بالای منطقه 69500 دلار ثابت ماند. ارز بیت کوین توانست سطوح 70 هزار دلار و 70200 دلار را رد کند تا بیشتر به یک منطقه مثبت حرکت کند. گاوها حتی قیمت را به بالای 70500 دلار نیز رساندند. اوج در 71600 دلار تشکیل شد و قیمت اکنون در حال تثبیت سود است. در روند صعودی، قیمت بیت کوین در نزدیکی سطح 71400 دلار با مقاومت روبرو است. اولین مقاومت اصلی می تواند 71650 دلار باشد. مقاومت کلیدی بعدی می تواند 72 هزار دلار باشد که در صورت عبور بیت کوین از این ناحیه باید شاهد افزایش قابل توجهی بیت کوین باشیم.
در مورد ذکر شده، قیمت بیت کوین می تواند افزایش یابد و مقاومت 73200 دلاری را آزمایش کند. هرگونه سود بیشتر ممکن است ارز بیت کوین را به سمت مقاومت 75 هزار دلار سوق دهد. اولین حمایت اصلی بیت کوین نیز سطح 70 هزار دلار است. حمایت بعدی اکنون نزدیک به 69500 دلار یا سطح 50 درصدی فیب اصلاحی حرکت رو به بالا از 67200 دلار به سمت بالای 71600 دلار شکل می گیرد. یکی از سوالات در عرصه ارزهای دیجیتال این است که ارز دیجیتال ملی چیست؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی صعود ارز دیجیتال بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در دنیای کریپتو است که نوسانات شدیدی دارد. بیت کوین توانسته از سطح 70000 و 70200 دلار عبور کند. اگر بیت کوین همچنان بالای این سطوح باقی بماند، می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند و به سطوح بالاتری برسد.

لینک مقاله: coinpedia

 

نظرات کاربران در مورد آیا ارز بیت کوین در حال صعود است؟
سوال امنیتی :6+33 = ?