چه چیزی باعث شد اندیکاتورهای قیمت اتریوم سبز شود؟

نوشته شده در : 1403/05/23

جستجو

اندیکاتورهای قیمت اتریوم(ETH) سبز شدند! اتریوم یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات شدیدی دارد و شما می توانید با انجام معاملات متعدد، سود زیادی از بالا و پایین شدن قیمت این ارز به دست آورید. برای خرید اتریوم باید به یک صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید.
اتریوم نوعی ارز عمومی است که بر پایه بلاک چین ایجاد شده است. هدف از ایجاد اتریوم فراهم کردن بستری برای قراردادهای هوشمند و ساخت برنامه غیرمتمرکز بود. اتریوم از ارزهای نسل دوم به حساب می آید. این ارز نوسانات شدیدی دارد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، ارز دیجیتال اتریوم(ETH) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی سبز شدن اندیکاتورهای قیمت اتریوم بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز اتریوم(ETH)

ارز دیجیتال اتریوم اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 3850 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته 0.97 درصد افزایش یافته است. اتریوم از نظر ارزش بازار در رتبه دوم کریپتوکارنسی ها قرار دارد. با وجود اینکه ارز اتریوم در تایم فریم 4 ساعته در محدوده حمایتی 3800 سیگنال و تایید صعود ثبت کرده است، ادامه صعود اتریوم می تواند در گروی الگویی باشد که در تایم فریم 1 ساعته در حال تشکیل شدن است.
در تایم فریم یک ساعته شاهد تشکیل الگوی سروشانه هستیم که با اصلاح بیشتر قیمت اتریوم، شکست خط گردن و پولبک دوباره به آن کامل می شود. اگر قیمت اتریوم در ادامه حرکت خود از محدوده حمایتی 3800 عبور کند، تارگت الگو در مرحله اول محدوده قیمتی 3725 دلار خواهد بود. در غیر این صورت بنا به سیگنال و تاییدی که در تایم فریم 4 ساعته داشتیم، می توانیم به ادامه صعود امیدوار باشیم. از طرف دیگر اتریوم در چارت یک ساعته میانگین حرکت نمایی خودش را شکسته است. تثبیت قیمت اتریوم در زیر این محدوده به نفع آن نخواهد بود. ضعف کندل های صعودی اخیر سناریوی اول را محتمل تر می کند. شما باید اصول انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال را رعایت کنید.

آیا منتظر خبرهای خوب از سمت اتریوم باشیم؟

توجه داشته باشید که قیمت اتریوم به آرامی بالاتر از منطقه مقاومت 3800 دلاری می رود. اگر سطح مقاومت 3880 دلاری و 3920 دلاری را کاهش دهد، ارز اتریوم می تواند شتاب صعودی به دست آورد. اتریوم سودهای بالاتر از سطح 3800 دلار را حفظ کرده است. قیمت اتریوم بالای 3840 دلار معامله می شود و یک خط روند صعودی با حمایت نزدیک به 3840 دلار در نمودار ساعتی اتریوم شکل می گیرد. این ارز می تواند افزایش جدیدی را شروع کند، مگر اینکه به زیر سطح حمایت 3800 دلار بسته شود.
قیمت ارز اتریوم بالاتر از منطقه پشتیبانی 3760 دلار ثابت ماند. اتریوم یک پایه تشکیل داد و افزایش دیگری را مانند ارز بیت کوین بالاتر از سطح 3800 دلار شروع کرد. حرکتی بالاتر از سطح 3820 دلار و 3840 دلار وجود داشت. همانطور که در نمودار ETH/USD می بینید، اتریوم با مقاومت های مهمی روبرو است که اگر اتریوم از این مقاومت ها عبور کند، می تواند به اعداد بالاتری برسد. در غیر این صورت باید شاهد کاهش بیشتر قیمت اتریوم باشیم. البته از آنجایی که اندیکاتورهای قیمت اتریوم سبز شدند، باید منتظر خبرهای خوب از قیمت اتریوم باشیم. بسیاری از تحلیلگران نسبت به آینده ارز اتریوم خوشبین هستند. لایه دوم اتریوم یکی از مهمترین بخش ها در مورد اتریوم است که لازم است شناخته شود.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، ارز دیجیتال اتریوم(ETH) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی سبز شدن اندیکاتورهای قیمت اتریوم بپردازیم. همانطور که گفته شد، ارز دیجیتال اتریوم اخیرا عملکرد خوبی در مقابل بیت کوین داشته و همانطور که می بینید، کندل های سبز رنگی در نمودار قیمت اتریوم تشکیل شده اند که این مسئله باعث می شود تا منتظر خبرهای خوب از سمت ارز اتریوم باشیم. اگر اتریوم بتواند از مقاومت های خود عبور کند، می تواند همچنان به افزایش قیمت خود ادامه دهد.

لینک مقاله: coincodex

 

نظرات کاربران در مورد چه چیزی باعث شد اندیکاتورهای قیمت اتریوم سبز شود؟
سوال امنیتی :7+50 = ?