سقوط قیمت NFT به علت سرمایه گذاری روی ETFها

نوشته شده در : 1403/03/23
سقوط قیمت NFT به علت سرمایه گذاری روی ETFها

جستجو

قیمت NFT سقوط کرد، چون سرمایه گذاران ارز دیجیتال روی ETFهای بیت کوین و اتریوم شرط بندی می کنند. خرید ارز دیجیتال یکی از راه های کسب درآمد در بازار رمز ارزها می باشد. امروزه افراد زیادی نسبت به خرید و فروش ارزهای دیجیتال اقدام می کنند تا از این طریق درآمدی به دست بیاورند.
در بازاری که تحت سلطه خوش بینی پیرامون افزایش قیمت بیت کوین و اتریوم است، محبوبیت بازار توکن غیرمثلی(NFT) کاهش یافته است. توکن های NFT که شامل آثار هنری دیجیتال و کلکسیون های ضبط شده بر روی بلاک چین هستند، اخیرا جذابیت قابل توجهی را از دست داده اند. طبق گزارش بلومبرگ، جستجوهای گوگل برای NFT به پایین ترین سطح خود از سال 2021 رسیده است، زمانی که این توکن ها برای اولین بار توجه جریان اصلی را به خود جلب کردند.
کاهش قابل توجه در فروش چالش های بازار NFT را بیشتر نشان می دهد. محقق DappRadar نشان می دهد که فروش NFT در پنج ماه اول سال جاری بیش از شش درصد کاهش یافته و به 8.5 میلیارد دلار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رسیده است. بعد از شناخت انواع روش های خرید ارز دیجیتال می تواند در بازار کریپتو فعالیت کرد.
این کاهش شدیدا با اوج صنعت در ژانویه 2022 مقایسه می شود، زمانی که فروش چشمگیر 17.2 میلیارد دلاری NFT در یک ماه به ثبت رسید. این گزارش همچنین خاطرنشان می کند که احساسات پیرامون NFTها در ماه گذشته زمانی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اقداماتی را برای تایید صندوق های قابل معامله در بورس که مستقیما در اتریوم سرمایه گذاری می کنند، شروع کرد.
در پیش بینی این تایید، برخی از سرمایه گذاران طبق گزارش ها شروع به تخصیص مجد سرمایه گذاری های خود به ETH در حالی که از NFTs خارج می کردند، کردند. نیکلاس لالمنت، یکی از بنیانگذاران ردیاب داده های NFT NFT Price Floor توضیح می دهد که چرخش سرمایه در بازارهای کریپتو رایج است و اتریوم احتمالا به جذب سرمایه بازار ادامه می دهد و در نتیجه قیمت سایر دارایی ها مانند NFTها کاهش می یابد.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/nft-market/nft-prices-tumble-as-crypto-investors-place-big-bets-on-bitcoin-and-ethereum-etfs/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد سقوط قیمت NFT به علت سرمایه گذاری روی ETFها
سوال امنیتی :6+93 = ?