چرا نوسانات قیمت بیت کوین در 15 روز اخیر بی سابقه بوده است؟

نوشته شده در : 1403/03/22

جستجو

با توجه به بررسی های انجام شده، نوسانات قیمت بیت کوین در 15 روز اخیر بی سابقه بوده است! ارز بیت کوین(Bitcoin) یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که قیمت آن مدام بالا و پایین می شود. در 15 روز گذشته بیت کوین نوسانات شدید و بی سابقه ای را تجربه کرده است. امروزه افراد زیادی نسبت به خرید ارز دیجیتال اقدام می کنند.
بیت کوین بزرگ ترین ارز دیجیتال دنیا از نظر ارزش بازار است. سرمایه گذاران خرد و تریدرها به منحصر به فرد بودن، پتانسیل رشد و توانایی تاثیرگذاری روی سایر رمز ارزها باور دارند و به ارز دیجیتال بیت کوین علاقه مند هستند. می توان از افزایش و کاهش قیمت بیت کوین سود زیادی کسب کرد. به همین دلیل در این مطلب، قیمت بیت کوین پیش بینی شده و به بررسی بی سابقه بودن نوسانات بیت کوین در 15 روز گذشته پرداخته شده است.

پیش بینی قیمت بیت کوین(BTC)

بیت کوین اولین و محبوب ترین ارز رمزنگاری شده بازار است و بسیاری از سرمایه گذاران و تریدرها با خرید بیت کوین فعالیت خودشان را شروع کرده اند. با توجه به اینکه بیت کوین بیشترین ارزش بازار را به خود اختصاص داده است، روندهای قیمتی این ارز بر تمام بازار تاثیرگذار است.
اگر دید بلند مدتی در بازار رمز ارزها دارید و می خواهید بدانید که قیمت بیت کوین تا پایان سال 2024 به چه عددی می رسد، پیش بینی قیمت بیت کوین اهمیت زیادی پیدا می کند. با توجه به نمودار قیمت که سطوح مقاومتی و حمایتی در آن مشخص شده است، اگر قیمت در زیر محدوده 68700 دلار تثبیت شود، فروش بیشتر باعث کاهش قیمت تا نزدیکی 66 هزار دلار خواهد شد. ارز بیت کوین با مقاومت های مهمی روبرو است که برای شکستن این نواحی به قدرت بالایی نیاز دارد. بیت کوین سعی می کند تا بالای سطوح مقاومتی خود باقی بماند. رعایت نکات مهم در زمان خرید ارز دیجیتال از اهمیت زیادی برخوردار است.
اگر به دامیننس بیت کوین نگاه کنید، متوجه می شوید که دامیننس این ارز در حال افزایش است که این نشان دهنده افزایش تمایل سرمایه گذاران نسبت به خرید بیت کوین است. سرمایه ها از آلت کوین ها خارج و وارد بیت کوین می شود که این مسئله باعث کاهش قیمت آلت کوین ها می شود.

بی سابقه بودن نوسانات بیت کوین در 15 روز گذشته

نکته قابل توجه این است که نوسانات بیت کوین تا 6 درصد از سطوح پایین بی سابقه است. قبل از کاهش قیمت در 7 ژوئن، بیت کوین در قیمت های بالاتری قرار داشت. این ارز به قدری حرکت کرد که به پایین ترین حد تاریخی که در تمام دوره های 15 روزه در تاریخ بیت کوین مشاهده شده بود، نزدیک شد. به گفته رافا زاگوری، مدیر ارشد سرمایه گذاری سوان بیت کوین، دوره بین 24 مه و 7 ژوئن در میان 6 درصد موارد پایین، برای نوسانات بود.
این سقوط قیمت به دنبال انتشار گزارش خلاصه وضعیت اشتغال در ایالات متحده بود که رشد شغلی قوی تری از حد انتظار را منتشر کر که نشان می دهد نرخ تورم ممکن است توسط فدرال رزرو ایالات متحده در 11 ژوئن کاهش نیابد. معیاری که در زمان های اخیر توسط تحلیلگران برای پیش بینی قیمت بیت کوین به دقت تحت بررسی است. با این حال، زاگوری نتایج قیمت بیت کوین(BTC) را در دوره های قبلی با نوسانات کم یا پایین تر برجسته کرد. نتایج زمانی که در طول 365 روز بعد از دوره های مشابه با نوسانات پایین قبلی مشاهده شوند، مهم تر هستند.

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، قیمت بیت کوین پیش بینی شده و به بررسی بی سابقه بودن نوسانات بیت کوین در 15 روز گذشته پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، بیت کوین تغییرات قیمت زیادی دارد و می توان با انجام معاملات متعدد سود زیادی کسب کرد. نوسانات قیمت بیت کوین در 15 روز گذشته بی سابقه است. این نوسانات به دنبال انتشار گزارش اشتغال ایالات متحده در 7 ژوئن رخ داد.

لینک مقاله: https://www.globallegalinsights.com/practice-areas/blockchain-laws-and-regulations/singapore/

 

نظرات کاربران در مورد چرا نوسانات قیمت بیت کوین در 15 روز اخیر بی سابقه بوده است؟
سوال امنیتی :8+42 = ?