سنگاپور درباره خطر باج افزار بیت کوین هشدار می دهد

نوشته شده در : 1403/03/22
سنگاپور درباره خطر باج افزار بیت کوین هشدار می دهد

جستجو

سنگاپور به کسب و کارها در مورد خطر باج افزار بیت کوین هشدار می دهد. پلیس سنگاپور به کسب و کارها توصیه کرد در صورت مصالحه به بازیگران بد باج نپردازد و از آنها خواست تا بلافاصله این حادثه را به مقامات گزارش دهند. خرید ارز دیجیتال یکی از بهترین روش ها برای سرمایه گذاری در بازار رمز ارزهاست.
نکته قابل توجه این است که آکیرا، باج افزاری که طی یک سال 42 میلیون دلار از بیش از 250 سازمان در سراسر آمریکای شمالی، اروپا و استرالیا به سرقت برد، اکنون به طور فعال مشاغل در سنگاپور را هدف قرار داده است. مقامات سنگاپور با صدور یک توصیه مشترک به مشاغل محلی در مورد تهدید فزاینده نوع باج افزار Akira هشدار دادند. این هشدار بعد از آن منتشر شد که آژانس هایی مانند آژانس امنیت سایبری سنگاپور، نیروی پلیس سنگاپور و کمیسیون حفاظت از داده های شخصی اخیرا چندین شکایت از قربانیان این حمله سایبری دریافت کردند.
تحقیقات قبلی انجام شده توسط اداره تحقیقات فدرال ایالات متحده نشان داد که باج افزار Akira کسب و کارها و نهادهای زیرساختی حیاتی را هدف قرار داده است. مقامات سنگاپور راه هایی را برای شناسایی، بازدارندگی و خنثی کردن حملات آکیرا توضیح دادند. به مشاغلی که در معرض خطر قرار گرفته اند، توصیه می شود از پرداخت باج به مهاجمان خودداری کنند و از این نرم افزار استفاده نکنند. اگر کسی با انواع روش های خرید ارز دیجیتال آشنا باشد، می تواند معاملات بهتری را در بازار کریپتو انجام دهد.
علاوه بر این، باج افزارها ممکن است به امید باج گیری بیشتر حمله دیگری را انجام دهند. اف بی ای دریافت کرد که آکیرا هیچ وقت با قربانیان تماس نمی گیرد و از آنها انتظار دارد که با آنها تماس بگیرند. برخی از تکنیک های پیشنهادی کاهش تهدید عبارت هستند از اجرای طرح بازیابی و احراز هویت چند عاملی، فیلتر کردن ترافیک شبکه، غیرفعال کردن پورت ها و لینک های استفاده نشده و رمزنگاری در سراسر سیستم.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/akira-ransomware-targets-singapore-businesses

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد سنگاپور درباره خطر باج افزار بیت کوین هشدار می دهد
سوال امنیتی :1+39 = ?