ورودی 2 میلیارد دلاری برای بیت کوین

نوشته شده در : 1403/03/22
ورودی 2 میلیارد دلاری برای بیت کوین

جستجو

ارز بیت کوین 2 میلیارد دلار ورودی دارد، اتریوم بالاترین میزان خرید سازمانی از مارس را داشته است. یک معامله گر انتظار دارد که قیمت اتریوم در سال 2024 به 10 هزار دلار برسد که افزایشی نزدیک به 200 درصد از سطوح فعلی 3600 دلار است. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، بهتر است وضعیت رمز ارزها را تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش ارزها را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که بیت کوین با بیش از 1.97 میلیارد دلار ورودی، فعالیت سرمایه گذاری را رهبری کرد، در حالی که اتریوم بهترین هفته خودش را از ماه مارس با نزدیک به 70 میلیون دلار ورودی دید. برخی از تریدرها انتظار دارند که فعالیت خرید در محصولات ردیابی اتر ادامه یابد و انتظار می رود این دارایی در سال 2024 به سطح قیمت 10 هزار دلار برسد. بهتر است تا نکات مهم در زمان خرید ارز دیجیتال را رعایت کنید.
CoinShares مدیر دارایی در گزارشی در روز دوشنبه گفت که محصولات سرمایه گذاری Crypto در هفته گذشته نزدیکبه 2 میلیارد دلار ورودی دریافت کردند تا به افزایش دوره پنج هفته ای به بیش از 4.3 میلیارد دلار کمک کنند. حجم معاملات محصولات قابل معامله در بورس در هفته به 12.8 میلیارد دلار رسید که 55 درصد نسبت به هفته قبل افزایش داشت. بیت کوین با بیش از 1.97 میلیارد دلار جریان ورودی در هفته منجر به فعالیت سرمایه گذاری شد، در حالی که اتریوم با نزدیک به 70 میلیون دلار بهترین هفته ورودی خودش را از ماه مارس تجربه کرد.
فعالیت خرید برای صندوق های نقدی قابل معامله در بورس بیت کوین در ایالات متحده از اواسط ماه مه بعد از چند هفته تاسف بار در آوریل که روزها شاهد ورود خالص صفر به همه محصولات و حتی خروج از محصولات اصلی مانند IBIT BlackRock بود، افزایش یافت. با این حال، جریان ورودی از آن زمان افزایش یافته است. به طوری که IBIT به بزرگ ترین ETF بیت کوین در هفته گذشته تبدیل شد و بیش از 20 میلیارد دلار دارایی از زمان انتشار آن در ژانویه جمع آوری کرد.

لینک خبر: https://www.coindesk.com/markets/2024/06/10/bitcoin-bags-2b-inflows-ether-sees-highest-institutional-buying-since-march/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد ورودی 2 میلیارد دلاری برای بیت کوین
سوال امنیتی :6+32 = ?