آیا انتخابات ایالات متحده بر ETF سولانا تاثیر می گذارد؟

نوشته شده در : 1403/03/21

جستجو

با توجه به گزارش های منتشر شده، انتخابات ایالات متحده می تواند اتفاقی مهم برای ETF سولانا باشد! سولانا یکی از آلت کوین های مشهوری است که افراد زیادی روی این ارز سرمایه گذاری کرده اند. ETF سولانا اخیرا سروصدای زیادی به پا کرده و توجه بسیاری از سرمایه گذاران و خرید ارز دیجیتال را به سمت خود جلب کرده است.
سولانا نوعی پلتفرم بلاک چین برای اجرای قراردادهای هوشمند است که این پلتفرم توسط افرادی به اسم های آناتولی یاکوونکو و راج گوکال در سال 2020 ایجاد شده و با ارزش بازار 7 میلیارد دلاری پنجمین دارایی بزرگ دنیا است. ظاهرا صندوق ETF سولانا در راه است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق ETF سولانا برای شما ارائه کنیم و به بررسی تاثیر انتخابات ایالات متحده بر ETF سولانا بپردازیم.

صندوق ETF سولانا در راه است!

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که آیا صندوق ETF سولانا در راه است؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که سولانا یکی از ارزهای مشهور در بازار کریپتو است که توسعه دهندگان این ارز گفته اند که قرار است صندوق ETF این ارز نیز راه اندازی شود. به دنبال افزایش احتمال تصویب صندوق های قابل معامله در بورس اسپات اتریوم، دنیل ین از بنیانگذاران ماتریکس پورت یک استراتژی معاملاتی برای سرمایه گذاران پیشنهاد کرده است.
این شخص بر اساس الگوهای بازار بعد از تصویب ETF اسپات بیت کوین پیش بینی می کند که ارز سولانا می تواند نامزد بعدی برای ETF باشد و در آن زمان نسبت سولانا به اتریوم افزایش یابد. این استراتژی بر پایه سه مشاهده کلیدی استوار است. سولانا به عنوان نامزد بعدی برای ETF باشد و در آن زمان نسبت سولانا به اتریوم افزایش یابد. این استراتژی بر پایه سه مشاهده کلیدی استوار است. این در حالی است که امیدواری نسبت به تایید ETF اسپات اتریوم خوش بینی نسبت به تصویر ETF ارزهای دیجیتال مانند سولانا را تقویت کرده است. بعد از اینکه با انواع روش های خرید ارز دیجیتال آشنا شدید، می توانید نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید.

تاثیر انتخابات ایالات متحده بر ETF سولانا

توجه داشته باشید که انتخابات ایالات متحده آمریکا می تواند اتفاق مهمی برای ETF سولانا باشد. چشم انداز یک صندوق قابل معامله در مبادلات آلت کوین دیگر در ایالات متحده می تواند به تغییرات سیاسی بعد از انتخابات ریاست جمهوری آینده ایالات متحده در سال 2024 بستگی داشته باشد. این در حالی است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به مدیران صندوق چراغ سبز نشان می دهد تا اتریوم را فهرست کنند.
با اینکه گری جنسلر، رئیس SEC اذعان داشت که تا راه اندازی ETFهای اتریوم زمان می برد. گمانه زنی ها در مورد ETF ارز دیجیتال بعدی با سولانا شروع شده است. علیرغم اشتیاق به ETFهای بیشتر ارز دیجیتال، اوفلیا اسنایدر یکی از بنیاگذاران co.21 به کوین تلگراف گفت که انتظارات برای ETFهای جدید آلت کوین نباید خیلی زیاد باشد. 
با این حال، به عنوان بیت کوین و ETF های اتریوم نشان دادند که تقاضای زیاد سرمایه گذاران نهادی برای ETFهای آلت کوین می تواند صادرکنندگان ETF را مجبور به ثبت درخواست کند. در گزارش آوریل، یک مدیر دارایی جایگزین متخصص در دارایی های دیجیتال دریافت که صندوق های تامینی و مدیران ثروت به طور قابل توجهی دارایی های آلت کوین خود به ویژه سولانا را افزایش داده اند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق ETF سولانا برای شما ارائه کنیم و به بررسی تاثیر انتخابات ایالات متحده بر ETF سولانا بپردازیم. همانطور که گفته شد، سولانا یکی از ارزهای مشهور در بازار کریپتو است که به نظر می رسد صندوق ETF سولانا در راه باشد. طبق گزارش های منتشر شده، انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده می تواند اتفاقی مهم برای سولانا باشد.

لینک مقاله: https://www.grayscale.com/crypto-products/grayscale-solana-trust

 

نظرات کاربران در مورد آیا انتخابات ایالات متحده بر ETF سولانا تاثیر می گذارد؟
سوال امنیتی :3+95 = ?