چرا قیمت بیت کوین به زیر 70 هزار دلار سقوط کرد؟

نوشته شده در : 1403/03/20

جستجو

فروش سنگین روز جمعه باعث شد تا قیمت بیت کوین به زیر 70 هزار دلار سقوط کند! بیت کوین توانسته بود در روزهای گذشته به بالای سطح 70 هزار دلار برسد. با این حال، معامله گران و سرمایه گذاران در روز جمعه فروش سنگینی را انجام دادند و این مسئله باعث شد تا قیمت بیت کوین ریزش کند.
بیشتر کارشناسان مالی معقتد هستند که بازار رمز ارزها می تواند زیربنایی برای پیشرفت انسان ها باشد، ولی تنها خرید و نگهداری بلند مدت ارزهای دیجیتال نمی تواند ضامن موفقیت و کسب درآمد باشد، چون سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها ریسک های زیادی دارد. خرید ارز دیجیتال بهترین راه کسب درآمد است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی سقوط قیمت بیت کوین به زیر 70 هزار دلار بپردازیم.

تحلیل ارز بیت کوین(BTC)

توجه داشته باشید که بیت کوین به عنوان اولین ارز رسمی دنیا شناخته می شود. تاریخچه عملکرد این ارز نشان داده که مستعد نوسانات شدیدی است و از این رو، علاقه مندان به خرید و فروش بیت کوین باید وضعیت این ارز را تحلیل کنند. بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 69300 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته 0.01 درصد کاهش یافته است. اگر به چارت BTC/USDT نگاه کنید، متوجه می شوید که بیت کوین با سطوح حمایتی و مقاومتی روبرو است که نسبت به این سطوح عکس العمل نشان می دهد.
با وجود ورود چشمگیر صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین دیروز، افزایش قیمت این ارز دیجیتال در نزدیکی سطح 72 هزرار دلار متوقف شد و از آن زمان حدود هزار دلار کاهش یافته است. بیشتر آلت کوین ها نیز امروز بعد از افزایش قابل توجه دیروز، کمی ریزش کردند، ولی BNB همچنان بالاتر از 700 دلار است. ریزش قیمت بیت کوین باعث شد تا موقعیت های معاملاتی مختلفی لیکوئید شوند. اگر با انواع روش های خرید ارز دیجیتال آشنا شوید، می توانید عملکرد بهتری در بازار داشته باشید.

سقوط قیمت بیت کوین به زیر 70 هزار دلار

توجه داشته باشید که فروش سنگین روز جمعه باعث شد تا قیمت بیت کوین به زیر 70 هزار دلار کشانده شود. همچنین بیت کوین در اوایل روز جمعه با به چالش کشیدن یک رکورد تاریخی، عقب نشینی کرد و بیشتر سودهای هفتگی خودش را از دست داد. با سرد شدن تب سوداگرانه، فروش در بقیه بازار رمز ارزها افزایش یافت.
ETFهای بیت کوین در بزرگ ترین رگه انباشت خود از زمان راه اندازی قرار دارند، ولی برای افزایش پایدار قیمت کافی نبود. آنچه تصور می شد، چالشی برای بالاترین قیمت بیت کوین باشد، در معاملات روز جمعه ایالات متحده به یک عقب نشینی سریع تبدیل شده است، به طوری که بزرگ ترین ارز دیجیتال دنیا به سختی افزایش هفته به هفته را تجربه می کند. در زمان انتشار، بیت کوین با 2.5 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته، قیمت 69 هزار دلار را تغییر داد. این به مراتب بهتر از شاخص گسترده تر CoinDesk 20 بود که در همان بازه زمانی 5 درصد کمتر بود.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی سقوط قیمت بیت کوین به زیر 70 هزار دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در دنیای کریپتو است که نوسانات شدیدی دارد. بیت کوین تا نزدیکی 72 هزار دلار رشد کرده بود، ولی فروش سنگین در روز جمعه باعث شد تا قیمت بیت کوین به زیر 70 هزار دلار سقوط کند.

لینک مقاله: https://www.gwi.com/connecting-the-dots/future-of-cryptocurrency

 

نظرات کاربران در مورد چرا قیمت بیت کوین به زیر 70 هزار دلار سقوط کرد؟
سوال امنیتی :4+92 = ?