کارمزد تراکنش های بیت کوین به 52 دلار افزایش می یابد

نوشته شده در : 1403/03/20
کارمزد تراکنش های بیت کوین به 52 دلار افزایش می یابد

جستجو

کارمزد تراکنش های شبکه بیت کوین به طور موقت به نزدیک52 دلار افزایش می یابد. این شبکه در حال حاضر به دلیل بیش از 300 هزار تراکنش تایید نشده که در انتظار پردازش در صبح جمعه هستند، در حال ازدحام موقتی است. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید اخبار مهم بازار را زیر نظر بگیرید.
توجه داشته باشید که شبکه بیت کوین در حال حاضر افزایش شدیدی را در کارمزدهای شبکه تجربه می کند که ناشی از 332 هزار تراکنش تایید نشده تا ساعت 12:05 بعد از ظهر در 7 ژوئن است. کارمزدهای شبکه در آن زمان به 514 سنت برای تراکنش های با اولویتبالا و 513 برای تراکنش های با اولویت پایین رسید. به دلار ایالات متحده این مبلغ 50 تا 52 دلار کارمزد در هر تراکنش است. کارمزدهای اولویت از آن زمان تقریبا به 46 دلار در هر تراکنش کاهش یافته است.
به گفته کالین وو، گزارشگر بلاک چین، 332 هزار تراکنش تایید نشده گمان می رود نتیجه جمع آوری و مرتب سازی صرافی ارز دیجیتال OKX از طریق کیف پول ها باشد، با اینکه این موضوع تا زمان انتشار تایید نشده بود. نگرانی های پیرامون سختی ماینرها، هزینه های بالای شبکه و سودآوری ماینرها در شبکه بیت کوین بعد از نصف شدن بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. توصیه می کنیم تا با انواع روش های خرید ارز دیجیتال آشنا شوید.
کاهش پاداش بلاک از 6.25 به 3.125 بیت کوین در پایان ماه آوریل به طور چشمگیری بر سود ماینرها تاثیر گذاشته است. Bitfarms کاهش 42 درصدی درآمد ماینینگ را برای ماه مه گزارش کرد. اولین ماه کامل از آخرین رویداد هاوینگ. شرکت استخراج بیت کوین در گزارش پایان ماه خود فاش کرد که 156 بیت کوین در ماه می در مقایسه با 269 بیت کوین در ماه آوریل به دست آورده است.
ماینر بیت کوین همچنین توضیح داد که دما در تاسیسات آرژانتین در ماه مه به طور غیرمعمول پایین بود و برخی از بدترین شرایط آب و هوایی در 44 سال گذشته را به ثبت رساند. این شرایط بد آب و هوایی باعث شد تا تاسیسات ریو کوارتو این شرکت به مدت هشت روز تعطیل شود و به کاهش تعداد کل بیت کوین های استخراج شده کمک کند.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/bitcoin-network-transaction-fees-temporarily-soar-to-nearly-52

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد کارمزد تراکنش های بیت کوین به 52 دلار افزایش می یابد
سوال امنیتی :5+92 = ?