دونالد ترامپ در رویداد جمع آوری کمک مالی، از رمز ارزها پشتیبانی می کند

نوشته شده در : 1403/03/20
دونالد ترامپ در رویداد جمع آوری کمک مالی، از رمز ارزها پشتیبانی می کند

جستجو

دونالد ترامپ در رویداد جمع آوری کمک مالی، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال را دو برابر می کند. طبق گزارش ها، دونالد ترامپ در این رویداد هدف خودش را برای تبدیل شدن به رئیس جمهور ارز دیجیتال اعلام کرد و 12 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید اخبار مهم بازار را زیر نظر بگیرید.
بر اساس گزارش اخیر رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده، حمایت از ارزهای دیجیتال خودش را به عنوان بخشی از کمپین ریاست جمهوری 20024 خود تشدید می کند و اکنون هدف خود را برای تبدیل شدن به رئیس جمهور ارزهای دیجیتال اعلام کرده است.
ترامپ که در 7 ژوئن به نقل از منابع آشنا با این موضوع منتشر شد، ظاهرا در یک رویداد جمع آوری کمک مالی در سانفرانسیسکو به میزبانی شریک عمومی کرافت ونچرز، دیوید ساکس و میلیاردر فناوری Chamath Palihapitiya اعلام کرد که او رئیس جمهور ارزهای دیجیتال خواهد شد.
گزارش شده است که این رویداد به ترامپ کمک کرد تا 12 میلیون دلار برای حمایت از تلاش های تبلیغاتی خود قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در 5 نوامبر جمع آوری کند. ترامپ همچنین حمایت خود از ارزهای دیجیتال و برنامه های خود برای پیشبرد صنعت را تکرار کرد و در عین حال به قصد حزب دموکرات برای اتخاذ رویکرد مخالف با مقررات سختگیرانه اشاره کرد که صنعت کریپتو ایالات متحده معمولا از آن به عنوان مقررات اجرایی یاد می کند.
شما باید نکات مهم در زمان خرید ارز دیجیتال را رعایت کنید با مشکلی مواجه نشوید. این تنها یک هفته بعد از آن است که جو بایدن، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده بعد از وتوی قطعنامه ای که می توانست بولتن حسابداری کارکنان کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات تحده دستورالعمل های بحث برانگیز حسابداری کریپتو که موسسات را ملزم می کند، رد کند و با واکنش شدید صنعت ارزهای دیجیتال روبرو شد.

لینک خبر: https://www.politico.com/news/2024/05/10/trump-crypto-biden-00157051

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد دونالد ترامپ در رویداد جمع آوری کمک مالی، از رمز ارزها پشتیبانی می کند
سوال امنیتی :8+31 = ?