آشنایی با انواع روش های خرید ارز دیجیتال

نوشته شده در : 1403/03/19

جستجو

اگر در دنیای ارزهای دیجیتال تازه کار هستید، آشنایی با انواع روش های خرید ارز دیجیتال می تواند در ابتدا گیج کننده باشد. خوشبختانه، یادگیری نحوه تقلب بسیار آسان است. بیت کوین یک ارز رمزنگاری شده است که از زمانی که برای اولین بار سال 2009 معرفی شد که با نوسانات شدیدی در قیمت خود مواجه شده است. سرمایه گذاران از روش های زیادی برای تصمیم گیری در مورد زمان معامله در بازار سهام استفاده می کنند، اما قوانین و الگوهای معاملاتی در مورد ارزهای دیجیتال اعمال نمی شود. درست است که خریداران ارزهای دیجیتال می توانند با خرید در یک دوره خاص بهترین قیمت را بدست آورند. با این حال، نوسانات بازار ارزهای دیجیتال، شناسایی الگوهای واقعی و انتخاب موقعیت‌ها را بسیار دشوار می‌کند. با این حال، با نوسانات در تجارت ارزهای دیجیتال، کسانی که می خواهند سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را شروع کنند اغلب از خود می پرسند که بهترین روش برای خرید ارز دیجیتال چه روشی است؟ در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعاتی در زمینه روش های خرید ارز دیجیتال در اختیارتان بگذاریم.

آشنایی با انواع روش های خرید ارز دیجیتال

در ادامه پنج راه برای خرید بیت کوین و سایر ارز دیجیتال را ذکر خواهیم کرد.

برنامه های مالی

برای خرید و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، ابتدا باید یک کارگزار یا صرافی ارز دیجیتال را انتخاب کنید. بسیاری از برنامه‌های مالی مانند PayPal و Venmo اکنون به شما امکان تجارت ارزهای دیجیتال را می‌دهند. PayPal خرید یا فروش بیت‌کوین را با استفاده از همان برنامه ‌ای که برای پرداخت ‌های آنلاین خود به آن اعتماد کرده‌اید، آسان می‌کند. شما 0.49 دلار برای تراکنش های کمتر از 5 دلار می پردازید و کمیسیون ها از آنجا افزایش می یابد. تراکنش های بین 200.01 دلار و 1000 دلار 1.8 درصد و تراکنش های بیش از 1000 دلار 1.5 درصد شارژ می شوند. تراکنش ها غیرمتمرکز هستند، اما برای داشتن یک حساب رمزنگاری کارمزدی نمی پردازید و می توانید هر بار با حداقل 1 دلار معامله کنید. اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش نیز در اینجا به همراه استیبل کوین پی پال تازه ایجاد شده معامله می شوند.  

مبادلات رمزنگاری

انواع روش های خرید ارز دیجیتال

آشنایی با انواع روش های خرید ارز دیجیتال می تواند در مدیریت سرمایه کمک کند. صرافی رمزنگاری یکی دیگر از گزینه های محبوب برای کسانی است که به دنبال خرید بیت کوین هستند. صرافی ها مزایای مهمی را برای معامله گران ارائه می دهند. با اکثر صرافی ‌ها و کارگزاران، می‌توانید سهام کسری از ارزهای دیجیتال را خریداری کنید که به شما امکان می ‌دهد تکه‌ ای از توکن ‌های گران‌قیمت مانند بیت‌کوین یا اتریوم بخرید. کارگزار برای هر قرارداد آتی که در معرض پنج بیت کوین قرار می گیرد، 5 دلار می پردازد. اگر می خواهید بیت کوین را مستقیماً معامله کنید، بسته به حجم ماهانه خود، کارمزد رقابتی 0.12-0.18 درصد از ارزش تراکنش را پرداخت می کنید.  شما همچنین به اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین دسترسی دارید. بهترین صرافی ‌های ارزهای دیجیتال در میان کمترین هزینه کل برای تجارت ارزهای دیجیتال ارائه می‌کنند؛ بنابراین اگر قیمت نگرانی اصلی شما باشد، آنها شرط خوبی هستند. بسیاری از صرافی ‌ها نیازی به حاشیه سود ندارند که کارمزدهای پنهان در قیمت‌ های تجاری است. بسیاری از صرافی ‌ها کیف پول‌ هایی را ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهند ارز دیجیتال خود را به صورت امن ذخیره کنید. کارمزد صرافی ‌های کریپتوهای مختلف می‌تواند بسیار متفاوت باشد؛ بنابراین برای یافتن صرافی ‌ای که بهترین ترکیب از قیمت، انتخاب رمزارز و خدمات را ارائه می‌کند، ارزش خرید دارد. گزینه های محبوب عبارتند از Binance، Crypto.com، و Kraken..

برنامه های تجاری

با استفاده از اپلیکیشن ‌های معاملاتی مانند وبول یا رابینهود، می‌توانید بدون هیچ هزینه ‌ای مستقیم به برخی از بیت‌کوین ‌ها دست پیدا کنید، اگرچه در نهایت می‌توانید آن را با هشتگ جبران کنید. این برنامه ‌ها همچنین به شما امکان خرید ETFs بیت‌کوین را می‌دهند. Robinhood بهترین ترفند خود - بدون کمیسیون - را انجام می‌دهد و آن را روی ارزهای دیجیتال اعمال می‌کند، اما هزینه هش را دریافت می‌کند که قیمت دقیق آن را فاش نمی‌کند. می‌توانید مستقیماً بیت‌کوین بخرید و همچنین به سایر ارزهای دیجیتالی که توسط سایر کارگزاران فهرست ‌شده در اینجا ارائه نشده ‌اند، دسترسی داشته باشید. آشنایی با انواع روش های خرید ارز دیجیتال نیز می تواند در این کسیر به شما کمک شایانی کند.

دلالان سنتی

انواع روش های خرید ارز دیجیتال

برخی از کارگزاران سنتی نیز وارد فضای ارزهای دیجیتال شده اند. با معرفی ETF های بیت کوین، کارگزاران بزرگ وجوهی را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد ارز دیجیتال را نیز خریداری کنید. با کارگزاران تعاملی، می توانید قراردادهای آتی بیت کوین بخرید و مستقیماً ارز را معامله کنید. با آشنایی با انواع ارزهای دیجیتال می توانید سرمایه گذاری مطمئن تری را انجام دهید. وقتی تصمیم می‌گیرید یکی از ارزهای دیجیتال را بخرید، می‌توانید نماد آن را وارد کنید؛ به عنوان مثال، بیت کوین BTC است. 

دستگاه های خودپرداز بیت کوین

انواع روش های خرید ارز دیجیتال

گزینه دیگر این است که بیت کوین را مستقیماً از طریق دستگاه خودپرداز بیت کوین بخرید، اگرچه احتمالاً هزینه های بسیار بیشتری نسبت به جاهای دیگر پرداخت خواهید کرد. شما می توانید بیت کوین بخرید و برخی از دستگاه های خودپرداز نیز به شما اجازه می دهند آنها را با پول نقد یا کارت نقدی بفروشید. با این حال، ممکن است برای تکمیل تراکنش به کیف پول بیت کوین نیاز باشد. کارمزدها ممکن است گران باشد، برخی از دستگاه های خودپرداز حدود 7 درصد در هر تراکنش شارژ می کنند، در حالی که برخی دیگر دوبرابر شارژ می شوند.

کلام آخر:
در این مقاله آشنایی با انواع روش های خرید ارز دیجیتال اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دادیم. اگر به دنبال خرید بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال به عنوان سرمایه گذاری هستید، مهم است که هزینه های خود را تا حد امکان پایین نگه دارید. با توجه به جدید بودن بازار کریپتو، بسیاری از کارگزاران مایلند کمیسیون خود را به حداکثر برسانند. این هزینه ها به سود شما می خورد؛ بنابراین راهی برای به حداقل رساندن هزینه های اصطکاک پیدا کنید. 

منبع: https://www.bankrate.com/investing/how-to-buy-bitcoins/#storage

 

 

نظرات کاربران در مورد آشنایی با انواع روش های خرید ارز دیجیتال
سوال امنیتی :1+62 = ?