سرمایه گذاران بیت کوین مراقب باشند، طمع به بازار بازگشته است

نوشته شده در : 1403/03/21
سرمایه گذاران بیت کوین مراقب باشند، طمع به بازار بازگشته است

جستجو

سرمایه گذاران بیت کوین مراقب باشند؛ طمع شدید به بازار رمز ارزها بازگشته است! اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، اول باید وضعیت رمز ارزها را بررسی کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش ارزهای دیجیتال را پیدا کنید. با این کار می توانید سود زیادی به دست آورید.
داده ها نشان می دهد که احساسات سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال اخیرا به طمع شدید افزایش یافته است، نشانه ای که ممکن است برای بیت کوین ایده آل نباشد. شاخص ترس و طمع بیت کوین در حال حاضر در قلمرو طمع افراطی است. شاخص ترس و طمع یک شاخص ایجاد شده توسط Alternative است که میانگین احساسات موجود در میان معامله گران در بازار بیت کوین و ارزهای دیجیتال را پیگیری می کند.
این شاخص احساسات را به صورت عددی بین صفر تا 100 نشان می دهد. برای محاسبه امتیاز، این متریک پنج عامل را در نظر می گیرد که عبارت هستند از نوسانات، حجم معاملات، احساسات رسانه های اجتماعی و تسلط بر ارزش بازار و گوگل ترندز. توصیه می کنیم تا نکات مهم در زمان خرید ارز دیجیتال را رعایت کنید.
زمانی که شاخص ترس و طمع دارای ارزشی بیشتر از 54 باشد، سرمایه گذاران حریص هستند. از طرف دیگر، مقادیر زیر 46 نشان می دهد که بازار در حال حاضر ترسناک است. منطقه بین این دو بریدگی حاکی از قلمرو یک ذهنیت بی طرف است. علاوه بر این سه احساس اصلی شاخص دارای دو منطقه ویژه است که طمع شدید و ترس شدید هستند. مورد اول زمانی اتفاق می افتد که متریک از 75 بالاتر رود.
شاخص ترس و طمع بیت کوین در حال حاضر دارای ارزش 77 است که نشان می دهد سرمایه گذاران در کل احساس طمع شدید دارند. با این حال، ارزش فعلی به این معنی است که بازار فقط در داخل این قلمرو است. قبل از این، این اندیکاتور ارزش کمتری داشت، ولی آخرین افزایش قیمت فراتر از سطح 71 هزار دلار به این معنی است که سرمایه گذاران آشکارا به سمت گاو نرفته اند.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/bitcoin-news/bitcoin-beware-extreme-greed-returned-crypto/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد سرمایه گذاران بیت کوین مراقب باشند، طمع به بازار بازگشته است
سوال امنیتی :1+86 = ?