آشنایی با روش های تامین امنیت کیف پول ارز دیجیتال

نوشته شده در : 1403/07/28

جستجو

آشنایی با روش های تامین امنیت کیف پول ارز دیجیتال می تواند شما را از هرگونه هک و سرقت نجات دهد. حوزه امنیتی کیف پول ارز دیجیتال بلاک چین گسترده است، با آسیب‌پذیری‌ ها و مشکلات احتمالی ناشی از ترکیبی از ضعف‌ های مختلف مربوط به طراحی، امنیت، رمزگذاری، دسترسی، احراز هویت و ذخیره‌سازی. مهمترین مورد در یک پلتفرم توزیع شده یا زیرساخت برنامه، امنیت کیف پول ارزهای دیجیتال و محافظت از کلیدهای خصوصی است. استفاده نادرست از کلیدهای خصوصی مانند این است که امنیت خود را به یک فرد قابل اعتماد بدهید. در ادامه با ما همراه باشید تا هر آنچه که باید در رابطه با روش های تامین امنیت کیف پول ارز دیجیتال بدانید را در اختیارتان بگذاریم.

آشنایی با روش های تامین امنیت کیف پول ارز دیجیتال

علیرغم کاهش کلی جرایم ارزهای دیجیتال، روند رو به رشد تکنیک‌ های کلاهبرداری و هک به این معنی است که حساب ‌های ارزهای دیجیتال تک تک کاربران در معرض خطر باقی می‌مانند. با یادگیری آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال می توانید از سرمایه خود محافظت کنید. توجه به به رمزهای عبور و کلیدهای خصوصی کارشناسان خاطرنشان می کنند که تعیین یک رمز عبور قوی اولین گام برای محافظت از حساب ارز دیجیتال شما است. برخی از بزرگترین اشتباهات سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال در هنگام محافظت از حساب های خود، رمز عبور ضعیف و عدم احراز هویت دو مرحله ای (2FA) است. 

تامین امنیت کیف پول ارز دیجیتال

تهیه نسخه پشتیبان از کیف پول رمزنگاری 

کیف پول قرارداد هوشمند نوعی ارز دیجیتال است که با ارائه ترکیبی منحصر به فرد از امنیت، انعطاف پذیری و راحتی نسبت به سایر کیف پول ها توجه کاربران را به خود جلب کرده است. البته، مهم است که کلیدهای خصوصی حساب ارز دیجیتال بلاک چین خود را آفلاین نگه دارید تا از دسترسی غیرمجاز هکرها جلوگیری کنید. همچنین ایجاد یک نسخه پشتیبان آفلاین از این کلیدهای خصوصی مهم است.

به روز نگه داشتن نرم افزار

تامین امنیت کیف پول ارز دیجیتال

برای محافظت از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، لطفاً آخرین نسخه نرم افزار را اجرا دارید. اجرای یک حساب ارز دیجیتال روی یک کامپیوتر قدیمی با بیت کوین می تواند شما را به یک هدف آسان برای هکرها تبدیل کند. آخرین نسخه موبایل شامل ویژگی های امنیتی و اصلاحاتی برای محافظت از بیت کوین شما است. دستگاه های تلفن همراه، سیستم عامل و رایانه خود را به روز کنید تا از امنیت ارزهای دیجیتال خود اطمینان حاصل کنید.

از وای فای عمومی خودداری کنید

برای محافظت از ارزهای دیجیتال و کیف پول/رایانه های خود، این مراحل ساده را دنبال کنید تا مطمئن شوید که همیشه بر دارایی های خود کنترل دارید. هنگام استفاده از شبکه های عمومی، از جمله تجارت ارزهای دیجیتال، تراکنش های مالی انجام ندهید. اینترنت موبایل را در مکان های عمومی انتخاب کنید..

کلام آخر:
با وجود کاهش جرایم رمزنگاری، محافظت از کیف پول رمزنگاری و آشنایی با روش های تامین امنیت کیف پول ارز دیجیتال برای اطمینان از ایمنی دارایی های دیجیتال شما مهم است. ترفندها و تکنیک های جدید هک همچنان کاربران فردی را تهدید می کند.

منبع: https://www.liminalcustody.com/knowledge-center/how-to-secure-crypto-wallets/

 

نظرات کاربران در مورد آشنایی با روش های تامین امنیت کیف پول ارز دیجیتال
سوال امنیتی :1+89 = ?