آیا صرافی بایننس در آستانه 200 میلیونی قرار دارد؟

نوشته شده در : 1403/03/22

جستجو

صرافی بایننس در آستانه 200 میلیون کاربر ثبت نامی قرار دارد! بایننس(Binance) یکی از بزرگ ترین پلتفرم های معاملاتی در بازار ارز دیجیتال برای خرید ارز دیجیتال خدمات و امکانات زیادی را به کاربران ارائه می کند. می توان در این صرافی معاملات متعددی را انجام داد. البته کاربران ایرانی نمی توانند در این صرافی احراز هویت کنند.
با توسعه و گسترش بازار رمز ارزها، پلتفرم ها و صرافی های متعددی به وجود آمدند که می توان با استفاده از این پلتفرم ها معاملات پرسودی انجام داد. بایننس یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیاست که کار با آن چندان هم آسان است. از آنجایی که خدمات متعددی را ارائه می دهد، محبوبیت روزافزونی به دست آورده است. در این مطلب، توضیحاتی درباره صرافی مذکور ارائه شده و به بررسی رسیدن کاربران بایننس به 200 میلیون نفر پرداخته شده است.

آشنایی با صرافی بایننس

صرافی بایننس(Binance) پلتفرمی مخصوص در حوزه کریپتو است که خرید، فروش و مبادله ارزهای دیجیتال را بین کاربران فراهم می کند. این صرافی توسط شخصی به اسم چانگ پنگ ژائو راه اندازی شده بود و اکنون ریچارد تنگ مدیر عامل این صرافی می باشد. در گذشته مبادله ارزهای دیجیتال تنها با رمز ارزها صورت می گرفت، ولی در حال حاضر وضعیت فرق کرده است و می توان با ارزهایی مانند دلار، یورو و.... نیز به خرید و فروش ارزهای دیجیتال پرداخت. این قابلیت در صرافی بایننس فراهم است. می توان با کسب آموزش های لازم، با انواع روش های خرید ارز دیجیتال کار کرد.
صرافی بایننس احراز هویت را برای تمامی کاربران اجباری کرده است که کاربران ایرانی به دلیل تحریم بودن، نمی توانند در این صرافی احراز هویت کنند. اخیرا حساب های معاملاتی تعداد زیادی از کاربران بایننس به دلیل محل سکونت، به طور موقت یا برای همیشه مسدود شده است. خریداران و فروشندگان در صرافی بایننس جمع می شوند و سفارش خرید و فروش خودشان را ثبت می کنند و این پلتفرم به صورت خیلی سریع معاملات و مبادلات را بین خریداران و فروشندگان ارز دیجیتال جوش می دهد و در ازای آن مقداری کمیسیون از معامله دریافت می کند. کار کردن با صرافی بایننس چندان هم ساده نیست و برای کار با آن باید آموزش های لازم فرا گرفته شود.

رسیدن کاربران بایننس به 200 میلیون نفر

اظهار نظر مدیر عامل ریچارد تنگ در پاسخ به رسیدن صرافی بایننس به آستانه 200 میلیون کاربر بود. ریچارد تنگ مدیر عامل بایننس اخیرا به کوین تلگراف گفت که صنعت ارزهای دیجیتال از دوران پذیرش کنندگان اولیه عبور کرده و اکنون وارد دوران اکثریت اولیه شده است.
نکته قابل توجه این است که اظهارات ریچارد تنگ در پاسخ به درخواست توضیحی از سمت کوین تلگراف در مورد اعلامیه شرکت در 8 ژوئن مبنی بر اینکه به 200 میلیون کاربر ثبت شده در سراسر دنیا رسیده است. این شخص رشد سریع شرکت را به تغییر چشم انداز صنعت ارزهای دیجیتال نسبت داد. بایننس به این زودی ها روی موفقیت های خود نمی نشیند، چون همچنان در ماموریت خود برای ورود به یک میلیارد کاربر است. 
تنگ گفت که حرکت رو به جلو، تمرکز ما در بایننس بر پیشروی طرح هایی است که شمول مالی و نوآوری را ترویج می کنند. راه رسیدن به یک میلیارد کاربر آسان نخواهد بود. این نیاز به دو برابر تعداد صاحبان فعلی ارزهای دیجیتال در سراسر دنیا و انتخاب یک نفر از هر هشت نفر روی کره زمین دارد. همچنین نیازمند حمایت سیاسی از سوی تنظیم کننده های جهانی به ویژه در ایالات متحده است، جایی که نزدیک به 50 میلیون دارنده ارز دیجیتال در بلاتکلیفی نظارتی باقی می مانند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره صرافی مذکور ارائه شده و به بررسی رسیدن کاربران بایننس به 200 میلیون نفر پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، کاربران صرافی ارز دیجیتال بایننس در آستانه 200 میلیون نفر قرار دارد. ریچارد تنگ، مدیر عامل بایننس گفت که ما افتخار می کنیم که 200 میلیون کاربر ثبت نام شده داریم و انتظار می رود این نفرات افزایش یابند.

لینک مقاله: https://www.ndtvprofit.com/markets/pfx-what-is-binance-and-how-does-it-work

 

نظرات کاربران در مورد آیا صرافی بایننس در آستانه 200 میلیونی قرار دارد؟
سوال امنیتی :6+95 = ?