مدیر عامل ارزهای دیجیتال کره جنوبی در دادگاه با چاقو زخمی شد

نوشته شده در : 1403/06/09
مدیر عامل ارزهای دیجیتال کره جنوبی در دادگاه با چاقو زخمی شد

جستجو

در جریان یک جلسه دادگاه در سئول، مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال کره جنوبی به نام هارو اینوست (Haru Invest)، هوگو هیونگسو لی، مورد حمله قرار گرفت و چندین بار با چاقو به گردن او ضربه وارد شد. این حمله در دادگاه صورت گرفت که در آن سه تن از مدیران ارشد این شرکت به اتهام سرقت ۸۲۶ میلیون دلار ارز دیجیتال از حدود ۱۶۰۰۰ کاربر مورد محاکمه قرار داشتند. مهاجم، مردی در دهه ۴۰ زندگی‌اش که یکی از قربانیان این کلاهبرداری بود، ناگهان از صندلی میهمانان بلند شد و سعی کرد لی را با یک چاقوی کوچک به گردن بزند. لی بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

در این پرونده کلاهبرداری، سه تن از مدیران ارشد هارو اینوست به اتهام سرقت ۸۲۶ میلیون دلار ارز دیجیتال از کاربران خود تحت تعقیب قانونی قرار گرفتند. هارو اینوست به طور ناگهانی در ۱۳ ژوئن ۲۰۲۳ برداشت‌ها را متوقف کرد و روز بعد، شرکت دلیو (Delio)، که وجوهی در هارو اینوست داشت، نیز برداشت‌ها را متوقف کرد. این حادثه در حالی رخ داد که ارز دیجیتال به طور فزاینده‌ای به هدف حملات فیزیکی تبدیل شده است؛ به‌ویژه در ماه‌های اخیر، حملات مشابهی در تایلند و اوکراین گزارش شده است که نشان‌دهنده افزایش تهدیدات فیزیکی در این حوزه است.

منبع خبر: cointelegraph

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد مدیر عامل ارزهای دیجیتال کره جنوبی در دادگاه با چاقو زخمی شد
سوال امنیتی :5+77 = ?