کوین بیس میگوید که بازار کریپتو در سال 2024 به بلوغ رسید

نوشته شده در : 1403/07/25
کوین بیس میگوید که بازار کریپتو در سال 2024 به بلوغ رسید

جستجو

در گزارش سه‌ماهه چهارم کوین‌بیس و گلس‌نود، به پیشرفت‌های سریع در آوردن مؤسسات و کاربران به بلاکچین و همچنین توسعه صرافی ارز دیجیتال اشاره شده است. بازار ارزهای دیجیتال در سال 2024 به طور قابل توجهی رشد کرده است، به ویژه با ورود میلیاردها دلار به صندوق‌های ETF ارز دیجیتال و افزایش حجم تراکنش‌ها بر روی شبکه‌های بلاکچین. طبق این گزارش که توسط دیوید دوونگ از کوین‌بیس و تیم تحلیل‌گران گلس‌نود تهیه شده است، بازارهای ارز دیجیتال عمیق‌تر، با نقدینگی بیشتر و پیچیده‌تر شده‌اند.
پذیرش سریع استیبل‌کوین‌ها و افزایش راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری لایه دوم اتریوم نیز نشان‌دهنده رشد اقتصاد کریپتو و توسعه انواع صرافی‌های رمزارز است. در سال 2024، نوسانات قیمت بیت‌کوین کاهش یافته و سرمایه‌گذاران به دارایی‌های باکیفیت‌تر جذب شده‌اند. نوسانات سه‌ماهه قیمت بیت‌کوین به کمتر از 60% رسیده، در حالی که در سال 2021 این مقدار نزدیک به 130% بود. همچنین، ETF‌های بیت‌کوین که در ایالات متحده در ژانویه لیست شده بودند، حدود 5 میلیارد دلار جذب کردند و ارزش بازار استیبل‌کوین‌ها در سه‌ماهه سوم به بالاترین میزان یعنی 160 میلیارد دلار رسید.
از سوی دیگر، اتریوم همچنان درگیر خروج سرمایه از Grayscale Ethereum Trust بوده است، اما با وجود عملکرد ضعیف قیمت نسبت به بیت‌کوین، اکوسیستم اتریوم با رشد سریع لایه‌های دوم در حال گسترش است. تعداد آدرس‌های فعال اتریوم و تراکنش‌های آن نسبت به ابتدای سال 2023 به طور چشمگیری افزایش یافته است و شبکه‌های لایه دوم مانند Base کوین‌بیس به این رشد کمک کرده‌اند. در نهایت، اتریوم توانسته سهم قابل توجهی از کارمزدها در بین بلاکچین‌های لایه یک به دست آورد و از 9% در اواخر آگوست به 40% در پایان سپتامبر رسیده است.

منبع خبر: cointelegraph

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد کوین بیس میگوید که بازار کریپتو در سال 2024 به بلوغ رسید
سوال امنیتی :5+45 = ?