گروه سرمایه گذاری سامارا قصد دارد ذخایر بیت کوین خود را افزایش دهد

نوشته شده در : 1403/07/24
گروه سرمایه گذاری سامارا قصد دارد ذخایر بیت کوین خود را افزایش دهد

جستجو

شرکت مدیریت دارایی Samara Asset Group اعلام کرده است که قصد دارد با استفاده از درآمد حاصل از یک اوراق قرضه به ارزش ۳۰ میلیون یورو (۳۲.۸ میلیون دلار) برای خرید بیت‌کوین و افزایش دارایی‌های بیت‌کوین خود اقدام کند. در تاریخ ۱۴ اکتبر، Samara اعلام کرد که بانک سرمایه‌گذاری Pareto Securities مدیر این اوراق قرضه خواهد بود و هدف این اوراق توسعه پرتفوی سرمایه‌گذاری و خرید بیت‌ کوین به‌عنوان دارایی اصلی خزانه شرکت است.

پاتریک لوری، مدیرعامل Samara، اظهار داشت که این شرکت سال‌هاست که بیت‌ کوین را نگه می‌دارد و قصد دارد میزان دارایی بیت‌کوین خود را افزایش دهد. او هدف خود را دستیابی به ۱۰۰۰ بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۴ اعلام کرد. Samara هم‌اکنون ۴۲۱ بیت‌کوین در اختیار دارد و بسته به میزان درآمد حاصل از اوراق قرضه، قصد دارد این میزان را به‌طور قابل توجهی افزایش دهد.

Samara علاوه بر بیت‌کوین، در فناوری‌های پیشرفته و مدیران سرمایه‌گذاری نوآور نیز سرمایه‌گذاری می‌کند. این شرکت که در سال ۲۰۱۸ توسط مایک نووگراتز و گروه Apeiron تأسیس شده و در بورس Xetra آلمان لیست شده است، همچنین از طریق اوراق قرضه به بهبود نقدینگی خود نیز کمک می‌کند. این حرکت Samara هم‌زمان با افزایش دارایی‌های بیت‌کوین شرکت سرمایه‌گذاری نووگراتز یعنی Galaxy Digital انجام می‌شود. داده‌های Arkham Intelligence نشان می‌دهد که Galaxy Digital از ۷ اکتبر تاکنون حدود ۵۰۰ بیت‌کوین به ارزش ۳۲.۴ میلیون دلار خریداری کرده است.

منبع خبر: cointelegraph

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد گروه سرمایه گذاری سامارا قصد دارد ذخایر بیت کوین خود را افزایش دهد
سوال امنیتی :3+47 = ?