معاملات آتی کریپتو با سقوط بیت کوین به 659 میلیون دلار رسید

1402/10/15
معاملات آتی کریپتو با سقوط بیت کوین به 659 میلیون دلار رسید

معاملات آتی ارز دیجیتال با سقوط بیت کوین به 569 میلیون دلار رسید. اگر می خواهید نسبت به خرید بیت کوین اقدام کنید، ابتدا باید قیمت این رمز ارز را تحلیل کرده و وضعیت بازار کریپتو را بررسی کنید تا بتوانید معامله پرسودی انجام دهید و از نوسان قیمت بیت کوین سود زیادی به دست آورید.
توجه داشته باشید که داده ها نشان می دهند که بخش آتی ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته یک رویداد انحلال گسترده را پشت سر گذاشته است، چون بیت کوین شاهد سقوط شدید بوده است. انحلال معاملات آتی ارز دیجیتال در روز گذشته به 569 میلیون دلار اضافی شده است. بازار رمز ارزها طی 24 ساعت گذشته شاهد افزایش شدید قیمت بوده است. همانطور که اتفاق می افتد، هرج و مرج در سمت آتی این بخش رخ داده است.
طبق داده های کوین گلس، تقریبا 660 میلیون دلار از قراردادهای آتی در آخرین روز منحل شده است. انحلال در اینجا معمولا به فرایندی اشاره دارد که هر قراردادی با زیان های معادل درصد خاصی از موقعیت تحت آن قرار می گیرد. بسته شدن اجباری به دلیل مشاهده کاهش شدید سرمایه در پی سقوط بیت کوین که قیمت آن را به 41500 دلار رساند، بسیار کج رو بوده است.
تقریبا 613 میلیون دلار از کل نقدینگی ها تنها در 12 ساعت گذشته انجام شده است که باز هم با افزایش قیمت مطابقت دارد، چون در آن زمان بازار بیشترین نوسانات را داشت. با توجه به مشارکت های فردی هر یک از نمادهای مختلف، جای تعجب نیست که قراردادهای مرتبط با بیت کوین با حدود 148 میلیون دلار بیشترین سهم را از انحلال ها به خود اختصاص دادند.
با این حال، به طور کلی بیت کوین بخش بزرگی از کل نقدینگی های بازار را تشکیل می دهد، ولی این بار درصد سهم دارایی خیلی خارق العاده نیست. اتریوم و سولانا به ترتیب با حدود 111 میلیون دلار و 34 میلیون دلار انحلال، بزرگ ترین مشارکت کنندگان بعدی در انحلال هستند. از نظر تاریخی، رویدادهای انحلال انبوه مانند آنچه امروز مشاهده می شود، به دلیل نوسانات بالایی که بیشتر سکه ها در مقادیر منظم و شدید اهرم به راحتی در بسیاری از صرافی ها به راحتی قابل دسترس هستند، در بخش ارزهای دیجیتال بسیار نادر نبوده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد معاملات آتی کریپتو با سقوط بیت کوین به 659 میلیون دلار رسید
سوال امنیتی :1+85 = ?