چرا کوری کلیپستن به تریدرهای شت کوین هشدار می دهد؟

نوشته شده در : 1402/10/13

هشدار کوری کلیپستن به معامله گران و تریدرهای شت کوین در بازار صعودی ارزهای دیجیتال! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا شت کوین ها گزینه خوبی برای سرمایه گذاری نیستند؟ آیا شما به خرید و فروش شت کوین علاقه دارید؟ چگونه می توان از معامله شت کوین ها سود کسب کرد؟ چرا کوری کلیپستن توصیه می کند تا به سمت شت کوین های بازار نروید؟
بازار رمز ارزها یکی از جدیدترین بازارهای مالی است که هنوز تکامل نیفافته است و به همین دلیل قیمت ارزهای دیجیتال نوسانات شدیدی دارند. شما می توانید برای معامله رمز ارزها در بازار به صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید. اخیرا یکی از چهره های مشهور در بازار کریپتو توصیه کرده است تا هیچ موقع به سمت شت کوین های بازار نروید و سرمایه خودتان به ارزهای معتبر اختصاص دهید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد خرید و فروش شت کوین ها در بازار برای شما ارائه کنیم و به بررسی هشدار کوری کلیپستن به معامله گران شت کوین در بازار گاوی بپردازیم.

آیا بازار گاوی ارزهای دیجیتال شروع شده است؟

بازار گاوی به بازه زمانی مشخصی گفته می شود که در آن بیشتر معامله گران و تریدرها در حال خرید ارز دیجیتال بوده و تقاضا بیشتر از عرضه است. در چنین بازاری اعتماد بالایی در جریان است و قیمت ها روند رو به رشد به خودشان می گیرند. اگر در یک بازار قیمت ارزهای دیجیتال به سرعت در حال افزایش باشند، می توان نتیجه گرفت که سرمایه گذاران نسبت به رشد بیشتر بازار خوش بین بوده و شروع به خرید کنند. این مسئله باعث ایجاد یک چرخه مثبت رشد تقاضا و قیمت خواهد بود و این روند رفته رفته تشدید پیدا می کند.
جالب است بدانید، بازار گاوی ارزهای دیجیتال یک فرصت عالی برای کسب سود از نوسانات است. ولی به شرطی که در زمان درستی وارد این بازار شوید. به نظر می رسد بازار گاوی ارزهای دیجیتال شروع شده است و قیمت رمز ارزها در حال افزایش است. بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 45200 دلار معامله می شود و نسبت به روز گذشته افزایش داشته است. از آنجایی که به رویداد هاوینگ بیت کوین نزدیک شده ایم، می توان انتظار داشت که بیت کوین همچنان به رشد قیمت خود ادامه دهد.

هشدار کوری کلیپستن به معامله گران شت کوین در بازار گاوی

توجه داشته باشید که کوری کلیپستن بنیانگذار پلتفرم Swan بیت کوین و ماکسیمالیست مفتخر بیت کوین، برای معامله گران شت کوین در بازار گاوی هشدار می دهد تا در معاملات خودشان دقت بیشتری به خرج دهند تا معاملات پرسودی انجام دهند. شما نیز باید از هیاهوی فصل آلت کوین ها دوری کنید. به گفته این شخص، شما می توانید سرمایه خودتان را به رمز ارزهای معتبر اختصاص دهید و از خرید و فروش شت کوین ها در بازار گاوی جلوگیری کنید، چون ممکن است شت کوین ها رشد قیمت دندان گیری نداشته باشند.
کوری کلیپستن پلتفرم Swan Bitcoin یا سوان بیت کوین را در سال 2019 راه اندازی و عرضه بازار کرد. او یک ماسکی بیت کوین هاردکور با 219 هزار دنبال کننده فعال است. جای تعجب نیست که این پلتفرم تنها از بیت کوین پشتیبانی می کند و میم کوین ها، آلت کوین ها و شت کوین را ارائه نمی دهد. او می گوید، مگر اینکه شما یک تریدر فعال شت کوین نیستید، بهتر است خوب باشید چون این یک کازینو است. با این حال، او استدلال می کند که در معاملات آلت کوین با شانس بیشتری به نفع خانه مواجه خواهید شد.یکی از سوالات در ارزهای دیجیتال همیشه این بوده که ارزهای دیجیتال چگونه کار می کنند؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد خرید و فروش شت کوین ها در بازار برای شما ارائه کنیم و به بررسی هشدار کوری کلیپستن به معامله گران شت کوین در بازار گاوی بپردازیم. همانطور که گفته شد، به نظر می رسد بازار گاوی ارزهای دیجیتال شروع شده است و افراد سرمایه گذاری های خودشان را شروع می کنند. کوری کلیپستن به معامله گران شت کوین در بازار گاوی هشدار می دهد و به آنها توصیه می کند تا روی سایر رمز ارزها سرمایه گذاری کنند.

 


نظرات کاربران در مورد چرا کوری کلیپستن به تریدرهای شت کوین هشدار می دهد؟
سوال امنیتی :1+99 = ?