آیا گاوهای بیت کوین می توانند قیمت را به 48 هزار دلار برسانند؟

نوشته شده در : 1402/10/13

گاوهای بیت کوین سعی می کنند تا قیمت رمز ارز BTC را به بالای 48 هزار دلار برسانند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما قیمت بیت کوین می تواند افزایش یابد؟ آیا بیت کوین پتانسیل افزایش قیمت را دارد؟ آیا قیمت بیت کوین می تواند به 48 هزار دلار برسد؟ بیت کوین با چه مقاومت ها و حمایت هایی روبرو است؟ آیا BTC می تواند مقاومت خود را به سمت بالا بشکند؟
بیت کوین یک ارز رمزنگاری شده است که در سال 2009 توسط شخص یا گروه ناشناسی به اسم ساتوشی ناکاموتو راه اندازی شد. بیت کوین با عرضه و تقاضای زیادی روبرو است که این مسئله باعث می شود تا نوسانات زیادی داشته باشد. بنابراین، اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، ابتدا باید وضعیت این ارز را هم از نظر تکنیکال و هم از نظر فاندامنتال بررسی کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی تلاش گاوهای بیت کوین برای رساندن قیمت به 48 هزار دلار بپردازیم.

ارز دیجیتال بیت کوین در چه وضعیتی قرار دارد؟

ارز دیجیتال بیت کوین در سال 2023 عملکرد مثبت و خوبی را ثبت کرده است و اکنون در زمان نوشتن این مطلب، با قیمت 45200 دلار معامله می شود. این رمز ارز با شروع سال جدید 2024 وارد یک روند صعودی جدیدی شده است که انتظار می رود در پایان این روند صعودی به قیمت های بالاتری دست پیدا کند. اگر به نمودار BTC/USD نگاه کنید، متوجه می شوید که بیت کوین با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که اگر بتواند مقاومت فعلی خودش را در ناحیه 45900 دلار بشکند، می تواند به سمت اهداف قیمت بالاتر حرکت کند.
جالب است بدانید، بیت کوین در تمامی تایم فریم ها صعودی به نظر می رسد و قیمت این رمز ارز می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند. بیت کوین در سال 2022 در یک روند نزولی قرار داشت و قیمت آن خیلی کاهش یافت. با این حال این رمز ارز اکنون وارد یک روند صعودی شده است و با انتشار اخبار مثبت پیرامون ETF و هاوینگ بیت کوین می تواند ریزش های قبلی خودش را جبران کند. توجه داشته باشید که اکثر دارندگان و هولدرهای بیت کوین اکنون در سود هستند و تعداد کمی از آنها نیز در وضعیت سر به سر قرار دارند.

تلاش گاوهای بیت کوین برای رساندن قیمت به 48 هزار دلار

توجه داشته باشید که گاوها و هولدرهای بزرگ بیت کوین سعی می کنند تا قیمت BTC را به بالاتر از سطح 48 هزار دلار برسانند. قیمت بیت کوین رشد جدیدی را در بالای سطوح مقاومت 44000 و 44500 دلار شروع کرده است. بیت کوین حتی سطح 45000 دلار را شکست تا به سمت منطقه صعودی حرکت کند. اگر بیت کوین بتواند مقاومت فعلی خودش را به سمت بالا بشکند، می تواند همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد.
بالاترین قیمت چند هفته ای جدید نزدیک به 45900 دلار در نمودار بیت کوین شکل گرفت و قیمت بیت کوین اکنون در حال تثبیت سود است. یک اصلاح جزئی از سطح 45900 دلار وجود داشت. در واقع بیت کوین یک اصلاح جزئی را تجربه کرد تا قیمت آن بتواند دوباره با قدرت بیشتری به سمت بالا حرکت کند. در جهت روند صعودی، مقاومت بیت کوین نزدیک به سطح 45300 دلار است. همچنین یک پرچم صعودی کلیدی با مقاومت نزدیک به 45300 دلار در نمودار قیمت بیت کوین در حال شکل گیری است. یکی از مسائل تاثیر گذار بر قیمت ارزهای دیجیتال افراد مشهور هستند لذا شناخت تاثیر افراد مشهور بر قیمت ارز دیجیتال هم یکی از مسائل مهم در بازار ارزهای دیجیتال میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی تلاش گاوهای بیت کوین برای رساندن قیمت به 48 هزار دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین اکنون با قیمت 45200 دلار خرید و فروش می شود و گاوها و هولدرهای بزرگ بیت کوین سعی می کنند تا قیمت بیت کوین را به بالای 48 هزار دلار برسانند. اگر قیمت بیت کوین بتواند با یک کندل سبز رنگی بالای مقاومت فعلی خود بسته شود، می تواند به قیمت های بالاتر برسد.

 


نظرات کاربران در مورد آیا گاوهای بیت کوین می توانند قیمت را به 48 هزار دلار برسانند؟
سوال امنیتی :3+36 = ?