افزایش 7 درصدی قیمت بیت کوین با شروع سال 2024

نوشته شده در : 1402/10/12

بیت کوین با شروع سال 2024 بیش از 7 درصد افزایش یافت و سطح 45 هزار دلار را رد کرد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا بیت کوین رالی صعود جدیدی را شروع کرده است؟ قیمت بیت کوین تا چه سطحی می تواند افزایش یابد؟ به نظر شما چرا بیت کوین با شروع سال 2024 از محدوده 45 هزار دلار عبور کرد؟ مقاومت های اصلی بیت کوین کدامند؟
اگر قصد خرید بیت کوین و کسب سود از نوسانات این رمز ارز را دارید، ابتدا باید نوسانات بیت کوین را زیر نظر بگیرید و بهترین موقعیت های خرید و فروش BTC را تشخیص دهید. شما می توانید با تجزیه و تحلیل وضعیت بیت کوین، سود زیادی از تغییرات قیمت ارز BTC به دست آورید. بیت کوین اخیرا با شروع سال جدید 2024 بیش از 7 درصد افزایش یافت. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، سطوح مهم قیمت بیت کوین را شناسایی کنیم و به بررسی افزایش 7 درصدی قیمت کوین با شروع سال 2024 بپردازیم.

سطوح مهم قیمت بیت کوین(BTC) کدامند؟

اگر به چارت ماهانه جفت ارز BTC/USDT نگاه کنید، متوجه می شوید که بیت کوین به سطوحی در نمودار قیمتی عکس العمل نشان داده است که به این سطوح مقاومت و حمایت بیت کوین گفته می شود نزدیک ترین مقاومت پیش روی بیت کوین، سطح 45500 دلار است که اگر بیت کوین بتواند با یک کندل سبز رنگ قوی این مقاومت را به سمت بالا بشکند، می تواند افزایش قابل توجهی را تجربه کند. همچنین حمایت اصلی بیت کوین در ناحیه 44250 دلار قرار دارد که این ناحیه از ریزش بیشتر قیمت بیت کوین جلوگیری می کند.
جالب است بدانید، بیت کوین نوسانات شدیدی دارد. با بررسی نمودار بیت کوین می تواند فهمید که بیت کوین در بین مقاومت ها و حمایت های خود نوسان می کند و در صورت شکست این نواحی قیمت این رمز ارز می تواند بالا یا پایین رود. بیت کوین در حال حاضر در یک روند صعودی قرار دارد و برای اینکه بتواند به روند صعودی خود ادامه دهد، باید بتواند مقاومت پیش روی خودش را به سمت بالا بشکند. ولی اگر بیت کوین نتواند در بالای سطح حمایت فعلی خودش باقی بماند و آن را به سمت پایین بشکند، ریزش قابل توجهی را تجربه می کند و احساسات سرمایه گذاران نزولی می شود.

افزایش 7 درصدی قیمت کوین با شروع سال 2024

توجه داشته باشید که انتظار می رفت که بازار کریپتو در سال 2024 وارد یک روند صعودی می شود و با افزایش 7 درصدی قیمت بیت کوین به نظر می رسد رالی صعودی جدیدی شروع شده است و قیمت بیت کوین در این رالی صعودی می تواند افزایش قابل توجهی را تجربه کند. بیت کوین توانست در اولین روز از سال 2024 از محدوده 45 هزار دلار با موفقیت عبور کند. گمانه زنی ها مبنی بر اینکه تاییدیه نظارتی برای یک ETF بیت کوین در ایالات متحده در این هفته منتشر می شود، افزایش یافته است.
همانطور که در چند هفته گذشته نیز گفته شد، احتمال دارد ETF بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در سال 2024 تایید شود. اگر ETF بیت کوین در سال 2024 تایید شود، قیمت بیت کوین می تواند افزایش چشمگیری را تجربه کند. بیت کوین با مقاومت های مهمی روبرو است و برای اینکه بتواند به روند صعودی خود ادامه دهد و قیمت آن افزایش یابد، باید بتواند مقاومت های خود را با کندل سبز رنگی به سمت بالا بشکند. تحلیلگران و کارشناسان مشهور بازار پیش بینی کرده اند که با وجود خبرهای مثبت پیرامون بیت کوین، این رمز ارز می تواند در سال 2024 رالی جدیدی را شروع کند و سقف قیمتی جدیدی را ثبت کند. برای کسب سود بهتر لازم است تا عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیت کوین را بهتر بشناسیم.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، سطوح مهم قیمت بیت کوین را شناسایی کنیم و به بررسی افزایش 7 درصدی قیمت کوین با شروع سال 2024 بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین سال جدید 2024 را با افزایش 7 درصدی شروع کرد و قیمت این رمز ارز از محدوده 45 هزار دلار عبور کرد. پیش بینی می شود بیت کوین در سال 2024 بتواند سقف قیمتی جدیدی را ثبت کند و سود زیادی را برای هولدرهای خود به ارمغان بیاورد.

 


نظرات کاربران در مورد افزایش 7 درصدی قیمت بیت کوین با شروع سال 2024
سوال امنیتی :4+73 = ?