تحلیلگر اتریوم می گوید اتریوم برای سودهای بیشتر آماده می شود!

تحلیلگر اتریوم می گوید اتریوم برای سودهای بیشتر آماده می شود!

نوشته شده در : 1402/10/12

تحلیلگر مشهور ارز دیجیتال اتریوم می گوید که قیمت اتریوم(ETH) برای رشدهای قیمتی بیشتر آماده می شود! اگر قصد خرید اتریوم را دارید، پیشنهاد می کنیم تا ابتدا وضعیت ارز اتریوم را تجزیه و تحلیل کنید و بهترین موقعیت های خرید فروش اتریوم را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که یک تحلیلگر توضیح داده است که ارز اتریوم(ETH) می تواند بر اساس داده های زنجیره ای شاهد افزایش قیمت بیشتری باشد. در اینجا سطح ETH ممکن است فراتر رود. اتریوم مقاومت قابل توجهی روی زنجیره در پیش ندارد و در یک پست جدید در X، تحلیلگر در مورد اینکه سطح حمایت و مقاومت اتریوم بر اساس داده های روی زنجیره چگونه به نظر می رسد، پرداخته است. در تحلیل زنجیره ای، پتانسیل هر سطحی برای ارائه مقدار قابل توجهی از حمایت و مقاومت در برابر قیمت به تعداد سرمایه گذارانی بستگی دارد که ارزهای خودشان را به دست آورده اند.
نمودار قیمتی اتریوم نشان می دهد که محدوده 2235 تا 2300 دلار هزینه تعداد قابل توجهی از ارزها را حمل می کند. به طور خاص، 1.84 میلیون آدرس بیش از 6 میلیون اتریوم در این محدوده به دست آورده اند. در حال حاضر قیمت اتریوم درست بالاتر از این محدوده معامله می شود که به این معنی است که همه این سرمایه گذاران در سود هستند. اگر قیمت نقدی اتریوم به این محدوده برگردد، این دارندگان می توانند واکنش نشان دهند، چون مرز سود و زیان آنها دوباره آزمایش می شود.
از آنجایی که این دارندگان دقیقا قبل از آزمایش مجدد سود می کردند، ممکن است بخواهند بیشتر بخرند، چون ممکن است بر این باور باشند که همین محدوده قیمتی که قبلا سودآور بود، ممکن است دوباره خرید شایسته ای باشد. از آنجایی که محدوده برای سرمایه گذاران ضخیم است، این اثر خریدی که ممکن است در آزمایش مجدد ایجاد شود، می تواند باعث حمایت از قیمت شود. اگر حمایت با شکست قیمتی روبرو شود، قیمت اتریوم ممکن است بین 1958 تا 2029 دلار باشد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تحلیلگر اتریوم می گوید اتریوم برای سودهای بیشتر آماده می شود!
سوال امنیتی :5+91 = ?