جردن بلفورت نحوه کسب درآمد در وال استریت را توضیح می دهد

جردن بلفورت نحوه کسب درآمد در وال استریت را توضیح می دهد

نوشته شده در : 1402/10/11

جردن بلفورت توضیح می دهد که چگونه می توانید در وال استریت درآمد کسب کنید. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، توصیه می کنیم تا این خبر را مطالعه کرده و تاثیرات آن روی قیمت بیت کوین را زیر نظر بگیرید تا بتوانید از نوسانات ایجاد شده سود به دست آورید.
توجه داشته باشید، کارگزار سابق سهام جردن بلفورت، معروف به گرگ وال استریت، بینش هایی را در مورد اینکه چگونه افراد می توانند بدون توسل به مانورهای پرخطر در وال استریت کسب درآمد کنند، به اشتراک گذاشته است. او در مصاحبه ای با تاکر کارلسون در 30 دسامبر گفت، برخلاف باورهای رایج، بلفورت از رویکرد صبورانه و منظم به جای دنبال ثروت سریع حمایت می کند. برای شروع، بلفورت به یک تصور غلط رایج در میان سرمایه گذاران مشتاق در رابطه با این تصور که یک سرمایه گذاری اولیه کوچک برای تبدیل شدن به یک ثروت قابل توجه نیاز به یک گرند اسلم دارد، پرداخت.
اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است بدانید اشتباهی که یک شخص معمولی در بازار مرتکب می شود این است که وقتی پول زیادی برای شروع ندارید، تنها یک عدد را انتخاب کنید و فرض کنید فقط 10 هزار دلار است. شما با خودتان می گویید اگر قرار است به عنوان یک سرمایه گذار واقعا به جایی برسم، باید به موفقیت بزرگی دست پیدا کنم. مانند تبدیل آن به یک میلیون دلار.
جردن بلفورت یک استراتژی ضد شهودی را تشویق کرد که بر اهمیت انتخاب سهام با کیفیت بالا و مزایای نگهداری طولانی مدت تاکید می کرد. بلفورت همچنین در یک سخنرانی انگیزشی، بر اهمیت تنظیم نویز بازار و دوری از تلاش برای زمان بندی حرکات کوتاه مدت بازار تاکید کرد. علاوه بر این، این شخص تاکید کرد که پیش بینی بازار معمولا باعث ایجاد رویدادهای مشمول مالیات می شود و باعث ضرر معامله گران و تریدرها می شود.
در نهایت، جردن بلفورت به چالش های ذاتی انتخاب سهام شخصی اشاره کرد و بحث را شروع کرد که بیشتر مردم تمایل به انتخاب های غیر بهینه دارند. او توصیه کرد که از وسوسه پیش بینی نوسانات کوتاه مدت بازار ارزهای دیجیتال دوری کنید تا ضرر نکنید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد جردن بلفورت نحوه کسب درآمد در وال استریت را توضیح می دهد
سوال امنیتی :4+99 = ?