چرا پلیس اندونزی ماینرهای ارز بیت کوین را مصادره کرد؟

نوشته شده در : 1402/10/10

پلیس اندونزی یک استخر استخراج بیت کوین را تعطیل کرد و ماینرهایی که در این استخر فعالیت می کردند را مصادره کرد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟به نظر شما چرا استخرهای استخراج بیت کوین در اندونزی محکوم شدند و باید جریمه پرداخت کنند؟ استخرهای استخراج بیت کوین در اندونزی چقدر ضرر به نیروگاه های تامین برق این کشور ضرر وارد کردند؟
اگر شما می خواهید نسبت به خرید بیت کوین اقدام کنید، ابتدا باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و خبرهای پیرامون این ارز را زیر نظر بگیرید. اخبار می توانند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهند و باعث بالا و پایین شدن قیمت بیت کوین(BTC) شوند. اخیرا خبری منتشر شده است که پلیس اندونزی استخرهای استخراج بیت کوین را تعطیل کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد استخراج ارز دیجیتال بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی مصادره کردن ماینرهای بیت کوین توسط پلیس اندونزی بپردازیم.

آشنایی با صنعت استخراج بیت کوین(BTC)

استخراج بیت کوین(BTC) یکی از بهترین روش های استخراج ارز دیجیتال است که شما می توانید با این روش درآمد بالایی کسب کنید. اگر می خواهید شما نیز وارد صنعت استخراج بیت کوین شوید، باید تجهیزات و سخت افزارهای مورد نیاز برای ماینینگ بیت کوین را تهیه کنید. همچنین باید سطح دانش و اطلاعات خودتان را بالا ببرید تا بتوانید ارز بیت کوین را استخراج کرده و با فروش این رمز ارز درآمد بالایی کسب کنید. توجه داشته باشید که افراد در صنعت ماینینگ بیت کوین با چالش ها و دغدغه هایی روبرو هستند.
جالب است بدانید، استخراج ارز دیجیتال سال های زیادی است که مورد توجه کاربران فعال در بازار قرار گرفته است و روز به روز به تعداد ماینرهای بیت کوین اضافی می شود. استخراج ارز دیجیتال بیت کوین مزیت های فوق العاده ای به همراه دارد و این مزیت ها باعث می شوند تا محبوبیت صنعت استخراج بیت کوین افزایش پیدا کند. از جمله از مزایای استخراج بیت کوین می توان به دریافت بیت کوین به عنوان پاداش، کمک به امنیت شبکه، به دست آوردن BTC با قیمت پایین تر و.... اشاره کرد.

مصادره شدن ماینرهای بیت کوین توسط پلیس اندونزی

توجه داشته باشید، پلیس اندونزی عملیات 10 استخر استخراج بیت کوین را تعطیل کرد تا به جرم های مرتکب شده آنها رسیدگی شود. همچنین مجری قانون اندونزی 1134 عدد دستگاه ماینر بیت کوین را با ادعای دزدی برق نزدیک به 1 میلیون دلار مصادره کرد تا از آنها خسارت دریافت کند. رئیس پلیس سوماترای شمالی نیز ادعا کرد که توسعه دهندگان استخرهای استخراج بیت کوین در این عملیات مدارهای الکتریکی را دستکاری کردند تا تعداد زیادی از ماینرهای بیت کوین را برای استخراج BTC به کار بگیرند.
نایب رئیس سابق گروه حزب کنفرانس مشورتی سیاسی شهر جیانگشی به اسم شیائو، به دلیل سوء استفاده از مدارهای تامین برق در یک استخر استخراج بیت کوین توسط دادگاه متوسط مردم هانگژو به حبس ابد محکوم شد. همچنین گفته می شود شیائو از سال 2017 تا 2021 یک مزرعه استخراج بیت کوین به ارزش 2.4 میلیارد یوان چین را اداره می کرد. شیائو بیشتر از 160 هزار عدد ماینر بیت کوین داشت و مشغول استخراج بیت کوین بود. نکته قابل توجه این است که این شخص با این تعداد از ماینرهای بیت کوین تقریبا 10 درصد از برق کل شهر فوژو را مصرف می کرد. اکنون پلیس اندونزی دست به کار شده است تا با استخرهای استخراج بیت کوین که مدارهای تامین برق را دستکاری می کنند، مقابله کند. یکی از سوالات در مورد بیت کوین اسن است که چگونه از بیت کوین کسب درآمد کنیم؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد استخراج ارز دیجیتال بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی مصادره کردن ماینرهای بیت کوین توسط پلیس اندونزی بپردازیم. همانطور که گفته شد، پلیس اندونزی 10 استخر استخراج بیت کوین را شناسایی کرده است که مدارهای الکتریکی برق را دستکاری کردند. اداره پلیس این کشور، 1134 عدد ماینر بیت کوین را مصادره کردند.

 


نظرات کاربران در مورد چرا پلیس اندونزی ماینرهای ارز بیت کوین را مصادره کرد؟
سوال امنیتی :8+93 = ?