3 ارز دیجیتال برتر با بیشترین بازده در سال 2023

3 ارز دیجیتال برتر با بیشترین بازده در سال 2023

نوشته شده در : 1402/10/10

آشنایی با 3 ارز دیجیتال برتری که در سال 2023 بهترین عملکرد و بیشتری بازدهی را داشته اند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، پیشنهاد می کنیم تا ابتدا وضعیت بازار رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کرده و ارزهای دیجیتالی را که در سال 2023 بیشترین بازدهی را داشته اند را شناسایی کنید تا بتوانید رمز ارزهای مستعد رشد را پیدا کرده و با خرید و فروش آنها سود زیادی در سال 2024 کسب کنید.
توجه داشته باشید، بیشتر ارزهای دیجیتال برتر بازار در سال 2023 عملکرد درخشانی را پشت سر گذاشتند و طی یک چرخش احساسات از بازار نزولی سال 2022، سودهای بزرگی را انباشته کرده اند. شاخص های طمع به سطوح سال 2021 برگشته اند و به سرمایه گذران این امکان را می دهند که سودهای سالانه خود را درک کنند. قابل توجه است که بیت کوین از 65 پروژه از 100 پروژه ارز دیجیتال برتر عمل کرده و تسلط آن را افزایش داد.
رهبر بازار کریپتو یعنی بیت کوین با برنامه های ETF نقطه ای از غول های صنعتی مانند شرکت BlackRock و Fidelity مورد توجه قرار گرفت. با این حال، بزرگ ترین دستاوردها در سال 2023 از ارزهای دیجیتال شده بود که برای روایت محبوب تر جذابیت داشت. به ویژه میم کوین ها، پروتکل های لایه 1، هوش مصنوعی و راه حل های لایه 2 بر روایت امسا غالب بودند.
3 ارز دیجیتالی که در سال 2023 بهترین عملکرد را ثبت کرده اند، عبارت هستند از ارز دیجیتال Bonk، اینجکتیو(INJ) و CORGIAI. به گفته سایت کوین گکو، رمز ارز Bonk با افزایش 7302 درصدی، بزرگ ترین سود سال 2023 است. شما اگر قبل از پامپ قیمت نسبت به خرید این ارز دیجیتال اقدام می کردید، اکنون سرمایه شما چند برابر شده بود. شما اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، باید رمز ارزهای مستعد رشد را شناسایی کنید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد 3 ارز دیجیتال برتر با بیشترین بازده در سال 2023
سوال امنیتی :3+32 = ?