گروه ETC پیش بینی می کند تا پایان سال 2024 بیت کوین از 100 هزار دلار عبور می کند!

گروه ETC پیش بینی می کند تا پایان سال 2024 بیت کوین از 100 هزار دلار عبور می کند!

نوشته شده در : 1402/10/08

گروه ETC پیش بینی می کند تا پایان سال 2024 قیمت بیت کوین از 100 هزار دلار عبور خواهد کرد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال بیت کوین را دارید، باید قیمت این رمز ارز را پیش بینی کرده و بهترین نقاط خرید و فروش آن را تشخیص دهید تا بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید، پیش بینی های قیمتی مختلفی ظاهر شده است، چون قیمت بیت کوین به رشد قابل توجهی در طول سال ادامه می دهد که ناشی از عواملی مانند رویداد نصف شدن آینده و تایید احتمالی صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین یا همان ETF توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده است. نکته قابل توجه این است که گروه ETC گزارشی جامع منتشر کرده است که پتانسیل بالاترین رکوردهای جدید در سال 2024 و نقطه عطف چشمگیر 100 هزار دلار تا پایان سال را روشن می کند.
برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، باید بتوانید قیمت بیت کوین(BTC) را پیش بینی کنید. بهتر است بدانید، بازیابی قیمت بیت کوین مرحله ای را برای سال 2024 امیدوار کننده آماده می کند. طبق گزارش اخیر گروه ETC، سال 2023 به عنوان سال بهبودی برای بیت کوین و دارایی های کریپتو بوده است و کاتالیزورهای محوری زمینه را برای سال بعد فراهم کردند.
با توجه به این گزارش، ثبت ETF بیت کوین شرکت بلک راک در ژوئن 2023، زمینه را برای افزایش پذیرش این طبقه دارایی در حال ظهور در سال 2024 و بعد از آن فراهم کرد. با این حال، شرکت تجارت کریپتو انتظار دارد بیت کوین تا 36 هزار دلار سقوط کند. در اینجا دلیل آن است که علیرغم پیشرفت های انجام شده، این گزارش نشان می دهد که بیت کوین و سایر رمز ارزها هنوز از نظر پذیرش در بیشتر کشورهای توسعه یافته در مراحل اولیه هستند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد گروه ETC پیش بینی می کند تا پایان سال 2024 بیت کوین از 100 هزار دلار عبور می کند!
سوال امنیتی :4+52 = ?