دادستان های آمریکا گفتند که محاکمه دوم برای سام بنکمن فرید در کار نخواهد بود!

دادستان های آمریکا گفتند که محاکمه دوم برای سام بنکمن فرید در کار نخواهد بود!

نوشته شده در : 1402/10/09

دادستان های ایالات متحده اعلام کردند که SBF محاکمه دوم را نخواهد دید. در واقع دادستان های ایالات متحده معقتد هستند که هیچ مدرک اضافی برای ارائه در دادگاه دوم علیه سام بنکمن فرید وجود نخواهد داشت. شما باید این خبر را مطالعه کنید و تاثیرات آن روی بازار ارزهای دیجیتال و احساسات سرمایه گذاران را زیر نظر بگیرید.
توجه داشته باشید، طبق گزارش های منتشر شده، دادستان های ایالات متحده ادعا کردند که بعید است مدیر عامل سابق صرافی ارز دیجیتال ورشکست شده FTX یا همان سام بانکمن فرید دومین محاکمه را ببیند. همچنین بر اساس گزارش رویترز که در 29 دسامبر منتشر شد، بسیاری از ذینفعان امیدوار هستند که این محاکمه می تواند در سریع ترین زمان ممکن حل شود. با اشاره به پرونده دادگاه، دادستان ها اظهار داشتند که منافع عمومی در اینجا به ویژه سنگین است، چون قربانیان مشتاقانه منتظر جزئیات غرامت برای حساب های صرافی FTX خود بعد از فروپاشی آن در نوامبر 2022 هستند.
علاوه بر این، اظهار داشت که شواهد جدید کافی برای ارائه وجود نخواهد داشت، چون بیشتر شواهد قبلا در طول اولین محاکمه فاش شده است. در 3 نوامبر، بنکمن فرید بعد از چهار ساعت بحث و بررسی توسط هیئت منصفه در محاکمه جنایی خود در هر هفت اتهام کلاهبرداری مجرم شناخته شد. Bankman Fried به دو فقره کلاهبرداری سیمی، یک توطئه کلاهبرداری در اوراق بهادار، یک فقره توسطعه کلاهبرداری در کالاها مجرم شناخته می شود.
در همین حال، درخواست بنکمن فرید برای یک تعویق چهار تا شش هفته ای در جلسه صدور حکم رد شد. شما اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، باید با انواع صرافی های رمزارز آشنا شوید. قاضی لوئیس کاپلان اجازه هیچ تغییری در برنامه را نداد و حکمی را صادر کرد. همچنین خاطرنشان کرد که دفاعیات به تاریخ تعیین حکم اعتراضی نداشتند. همچنین معلوم شد که سم بنکمن فرید قبلا یک تمدید برای بایگانی ارسال حکم دریافت کرده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد دادستان های آمریکا گفتند که محاکمه دوم برای سام بنکمن فرید در کار نخواهد بود!
سوال امنیتی :9+97 = ?