آیا قیمت اتریوم می تواند در سال 2024 رشد چشمگیری را تجربه کند؟

نوشته شده در : 1402/10/11

تحلیلگران پیش بینی کرده اند که اگر قیمت اتریوم(ETH) بتواند حمایت فعلی خودش را حفظ کند، می تواند در سال 2024 رشد چشمگیری را تجربه کند و به سطوح بالاتری برسد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا قیمت اتریوم می تواند افزایش یابد؟ اصلی ترین حمایت اتریوم کدام است؟ به نظر شما چرا قدرت خریداران و گاوهای اتریوم در حال افزایش است؟
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید اتریوم را دارید، باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین نقاط خرید و فروش اتریوم را تشخیص دهید تا بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید. قیمت اتریوم تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و قیمت این ارز می تواند تا سطوح بالاتری افزایش یابد. قیمت اتریوم اکنون در نزدیک سطح حمایتی قرار دارد که اگر بتواند در بالای این ناحیه تثبیت دهد، می تواند در سال 2024 یک افزایش قیمتی را تجربه کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، ارز دیجیتال اتریوم را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی حفظ ناحیه حمایتی ارز اتریوم بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال اتریوم(ETH)

ارز اتریوم(ETH) یکی از رمز ارزهای برتر در حوزه کریپتو است که از نظر حجم بازار در رتبه دوم کریپتوکارنسی ها قرار دارد. اتریوم اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 2300 دلار معامله می شود. اگر به چارت ماهانه اتریوم نگاه کنید، سطوحی را می بینید که اتریوم چند بار به این سطوح برخورد کرده و به آن سطوح عکس العمل نشان داده است. مقاومت هایی در نمودار قیمت اتریوم دیده می شوند که از افزایش قیمت اتریوم جلوگیری می کنند. اگر اتریوم بتواند سطح مقاومت خودش را بشکند، می تواند افزایش چشمگیری را تجربه کند.
جالب است بدانید، ارز دیجیتال اتریوم اکنون در بالای خط روند صعودی قرار دارد و می توان انتظار داشت که قیمت اتریوم همچنان به رشد خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد. زمانی که اتریوم خط روند صعودی خودش را به سمت پایین قطع کند، قیمت آن کاهش می یابد. با این حال، قدرت خریداران و گاوهای اتریوم در حال افزایش است و اگر این روند همچنان ادامه یابد، اتریوم همچنان بالای خط روند صعودی باقی می ماند. بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان حرفه ای بازار پیش بینی کرده اند که قیمت اتریوم می تواند در سال 2024 رشد قابل توجهی را تجربه کند.

آیا قیمت اتریوم(ETH) می تواند حمایت فعلی خودش را حفظ کند؟

توجه داشته باشید، قیمت اتریوم در حال اصلاح سودهای زیر منطقه 2350 دلاری است. اتریوم می تواند افزایش جدیدی را انجام دهد، مگر اینکه به زیر سطح حمایت 2200 دلار بسته شود. در صورت بسته شدن قیمت اتریوم در بالای 2350 دلار، این رمز ارز می تواند افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کند و به سطوح بالاتری برسد. قیمت اتریوم برای رد شدن از مقاومت 2440 دلار تلاش می کند، ولی ظاهرا به زیر منطقه حمایت 2350 دلار کاهش یافته است تا به یک منطقه نزولی کوتاه مدت مانند بیت کوین حرکت کند.
اولین مقاومت اصلی ارتیوم نزدیک به 2350 دلار است. بسته شدن بالاتر از مقاومت 2350 دلاری می تواند قیمت اتریوم را به 2400 دلار برساند. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به 2440 دلار است. یک حرکت واضح به بالای منطقه 2440 دلاری می تواند افزایش دیگری را شروع کند. مقاومت بعدی روی 2500 دلار است که ممکن است اتریوم بالاتر از آن افزایش یابد و منطقه 2550 دلار را آزمایش کند.
اگر اتریوم نتواند از مقاومت 2300 دلاری عبور کند، می تواند به حرکت نزولی خود ادامه دهد. حمایت اولیه در سمت نزولی نزدیک به سطح 2250 دلار است. اولین حمایت کلیدی می تواند منطقه 2240 دلار باشد. شکست نزولی و بسته شدن به زیر 2240 دلار ممکن است شروع به یک افت عمده دیگر باشد. در مورد ذکر شده، اتر می تواند حمایت 220 دلاری را آزمایش کند. یکی از پیشنیازهای معاملات اتریوم ساخت کیف پول اتریوم است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، ارز دیجیتال اتریوم را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی حفظ ناحیه حمایتی ارز اتریوم بپردازیم. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار است که اکنون با قیمت 2300 دلار خرید و فروش می شود. اگر اتریوم بتواند حمایت فعلی خودش را حفظ کند، می تواند رشد قابل توجهی را تجربه کند و به سطوح بالاتری برسد. انتظار می رود اتریوم در سال 2024 بتواند رالی جدیدی را شروع کند.

 


نظرات کاربران در مورد آیا قیمت اتریوم می تواند در سال 2024 رشد چشمگیری را تجربه کند؟
سوال امنیتی :8+71 = ?