الگوی تاریخی بیت کوین می تواند قیمت آن را به 50 هزار دلار برساند

الگوی تاریخی بیت کوین می تواند قیمت آن را به 50 هزار دلار برساند

نوشته شده در : 1402/10/10

یکی از تحلیلگران مشهور بازار ارز دیجیتال می گوید که الگوی تاریخی بیت کوین می تواند قبل از اصلاح عمده قیمت را به 50 هزار دلار برساند. اگر می خواهید نسبت به خرید بیت کوین اقدام کنید، ابتدا باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین نقاط خرید و فروش بیت کوین را شناسایی کنید.
توجه داشته باشید، ارز بیت کوین(BTC) در چند هفته گذشته سعی کرده تا بالاتر از قیمت 43 هزار دلار باقی بماند. هفت روز گذشته برای این رمز ارز که در حال حاضر زیر 42 هزار دلار معامله می شود، تفاوت زیادی نداشته است. با این حال، یک تحلیلگر محبوب ارز دیجیتال در پلتفرم X مسیر جالبی را برای قیمت بیت کوین در هفته های آینده ارائه کرده است. طبق پیش بینی های او، سرمایه گذاران می توانند ببینند که رهبر بازار بالاتر از سطح روانی 50 هزار دلار معامله می کند.
احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 50 هزار دلار
معامله گر مشهور بازار رمز ارزها، علی مارتینز در پستی که اخیرا در شبکه اجتماعی X منتشر کرد، یک پیش بینی قیمتی را ارائه کرد و اظهار داشت که قیمت بیت کوین می تواند در آینده تا نزدیک 50 هزار دلار افزایش پیدا کند. این تحلیلگر بعد از شناسایی و مطالعه یک الگوی تاریخی در نمودار بیت کوین در بازه زمانی بالاتر به این پیش بینی رسید. همچنین پیش بینی مارتینز بر اساس عملکرد قیمت بیت کوین بین سال های 2016 تا 2019 در نمودار هفتگی است. 
طبق  پست این تحلیلگر ارز دیجیتال، بیت کوین با رسیدن به سطح اصلاحی فیبوناچی 0.786 بعد از رسیدن به پایین ترین سطح بازار، شاهد یک اصلاح قیمت عمده بود. مارتینز معتقد است که عملکرد قیمت فعلی الگوی بیت کوین مشاهده شده در سال های آخر دهه قبل را منعکس می کند. الگوهای قیمت تاریخی می تواند در تحلیل تکنیکال و پیش بینی مسیر آینده یک ارز دیجیتال مفید باشد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد الگوی تاریخی بیت کوین می تواند قیمت آن را به 50 هزار دلار برساند
سوال امنیتی :5+96 = ?