تحلیلگر مشهور 5 آلت کوین برتر برای سال 2024 را معرفی کرد!

تحلیلگر مشهور 5 آلت کوین برتر برای سال 2024 را معرفی کرد!

نوشته شده در : 1402/10/12

یکی از تحلیلگران مشهور بازار 5 الت کوین برتر را برای سال 2024 پیش بینی می کند. در ویدیوی اخیر یوتیوب، Michael van de poppe یک چهره شناخته شده در بازار ارزهای دیجیتال، پنج انتخاب برتر آلت کوین خود برای سال 2024 را افشا کرد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، پیشنهاد می کنیم تا با این آلت کوین ها آشنا شوید و روی آنها سرمایه گذاری کنید.
توجه داشته باشید که این تحلیلگر که به عنوان بنیانگذار Eight Global شناخته می شود، به اهمیت یک رویکرد متعادل نسبت به حدس و گمان تاکید کرد. شرط بنی روی آلت کوین های کمتر شناخته شده او اظهار است که اعتقادی به ورود به آلت کوین های بسیار کوچک برای به حداکثر رساندن ریسک ندارد. ترکیب بازده خود با یک استراتژی مناسب در دراز مدت مزیت های زیادی دارد.
مهم ترین توصیه این شخص، ارز دیجیتال اتریوم است. این تحلیلگر با اشاره به فضای شلوغی که بیت کوین در حال حاضر اشغال کرده است، این انتخاب را منطقی می کند و نشان می دهد که تمرکز به آلت کوین ها تغییر می کند. همچنین این شخص گفت که بیت کوین در حال حاضر صعودهای زیبایی داشته است. او اضافی کرد که اتریوم در حال حاضر در برابر بیت کوین در حال کاهش است و به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال مستعد رشد شناخته می شود.
آربیتروم و خوش بینی Van de Poppe با کاوش عمیق تر در اکوسیستم اتریوم، اهمیت راه حل های مقیاس پذیری را برجسته کرد. او ارز آربیتروم را به عنوان یک سرمایه گذاری جذاب در ارزهای دیجیتال می بیند، به ویژه با توجه به وضعیت فعلی و پتانسیل رشد آن. چین لینک نیز انتخاب سوم این تحلیلگر است. این شخص بازار نزولی طولانی مدت و اوج اولیه خودش را در برابر بیت کوین در سال 2020 به عنوام شاخص هایی از پتانسیل قابل توجه می بیند.
ارز دیجیتال Optimism و رمز ارز SUI انتخاب های آخر تحلیلگر مشهور بازار ارزهای دیجیتال است که پیش بینی شده است این رمز ارزها می توانند رشد قابل توجهی را تجربه کنند. بنابراین، بهتر است این آلت کوین ها را بعد از بررسی به سبد سرمایه گذاری خودتان اضافی کنید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تحلیلگر مشهور 5 آلت کوین برتر برای سال 2024 را معرفی کرد!
سوال امنیتی :1+65 = ?