5 رویداد برتر که صنعت کریپتو را در سال 2023 تکان داد

1402/10/13
5 رویداد برتر که صنعت کریپتو را در سال 2023 تکان داد

5 رویداد برتر بازار ارزهای دیجیتال را در سال 2023 تکان دادند. بازار کریپتو یکی از بهترین بازارهای مالی است که شما می توانید با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید. با در نظر گرفتن اخبار مهم بازار، می توانید از نوسانات به وجود آمده سود به دست آورید.
توجه داشته باشید، در سال 2023، بازار ارزهای دیجیتال شاهد مجموعه ای از رویدادها بود که تاثیر طولانی مدتی بر چشم انداز کریپتو گذاشت. از شروع شیدایی Spot Bitcoin ETF تا افزایش قوانین نظارتی در سازمان های ارز دیجیتال بزرگ، سال 2023 برای علاقه مندان به رمز ارزها و سرمایه گذاران نهادی چیزی کمتر از یک رالی صعودی بود. بنابراین، در اینجا 5 رویداد مهمی است که صنعت کریپتو را در سال 2023 تکان داده است.
بزرگ ترین شرکت مدیریت ارز دیجیتال دنیا یعنی بلک راک، اولین شرکت سرمایه گذاری سنتی بزرگی بود که برای یک صندوق معامله شده در بورس بیت کوین درخواست داد. BlackRock درخواست خودش را برای ETF Spot Bitcoin به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در 15 ژوئن 2023 ارسال کرد. بعد از درخواست شرکت مدیریت دارایی، شرکت های مختلفی مانند گری اسکیل و دیگران از این کار پیروی کردند.
بهتر است بدانید کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در تصمیم گیری برای تایید ETF بیت کوین تاخیرهایی داشت و شرکت بلک راک از این تاخیر برای تجدید نظر ETF بیت کوین استفاده کرد.
محکوم شدن چند شخصیت مشهور در بازار ارزهای دیجیتال مانند سام بنکمن فرید مدیر عامل فناوری ارز دیجیتال و ورشکست شدن صرافی ارز دیجیتال FTX نیز دو رویداد مهم در بازار بودند که بازار کریپتو را تحت تاثیر قرار دادند. سام بنکمن فرید ممکن است به 115 سال زندان محکوم شود. استعفای مدیر عامل سابق صرافی بایننس یا همان چانگ پنگ ژائو نیز بازار ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار داد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد 5 رویداد برتر که صنعت کریپتو را در سال 2023 تکان داد
سوال امنیتی :2+39 = ?