کاهش سود ماینینگ بیت کوین ماینرها را مجبور به تسلیم شدن میکند

نوشته شده در : 1403/04/17
کاهش سود ماینینگ بیت کوین ماینرها را مجبور به تسلیم شدن میکند

جستجو

تحلیلگران CryptoQuant می گویند که ماینرهای بیت کوین نشانه هایی از "کاپیتولاسیون" نشان می دهند. زیرا حاشیه سود پس از نصف شدن کاهش یافته و قیمت بیت کوین به 50000 دلار نزدیک می شود. با خرید ارز دیجیتال باید منتظر ریسک ها و خطرات نیز باشید. طبق گفته شرکت اطلاعاتی بازار CryptoQuant، شاخص های کاپیتولاسیون برای ماینرهای بیت کوین پس از آن به پایین ترین سطح بازار نزدیک شده است. سقوط FTX در پایان سال 2022، نشان می دهد که ممکن است برای BTC پایانی وجود داشته باشد. مزایا و معایب خرید ارزهای دیجیتال باعث شده است افراد بسیاری به سمت آن بروند. ماینینگ فرآیندی است که در آن برخی از ماینرها کار خود را کاهش می دهند یا بخشی از استخراج و ذخایر بیت کوین خود را می فروشند. تحلیلگران CryptoQuant فاش کردند که چندین نشانه کاهش در ماه گذشته مشاهده شد، زمانی که قیمت بیت کوین 13 درصد از 68791 دلار به 59603 دلار کاهش یافت. یکی از این شاخص ها این است که نرخ هش بیت کوین، کل قدرت محاسباتی که توسط شبکه بیت کوین حمل می شود، به طور قابل توجهی کاهش یافته است. 
پس از رسیدن به پایین ترین سطح تاریخ در آوریل، نرخ هش 7.7 درصد کاهش یافت و به پایین ترین حد چهار ماهه 576 EH/s رسید. گزارش CryptoQuant همچنین اشاره کرد که ماینرها در اکثر موارد از زمان نصف شدن «پایین‌ترین قیمت ‌ها» را دریافت کرده ‌اند، همانطور که با معیارهای مثبت/از دست رفته آنها نشان داده شده است. در نتیجه، سود روزانه ماینرها پس از نصف شدن 63 درصد کاهش یافت، زیرا هزینه های بلوک پایه بیت کوین و کارمزد تراکنش ها بالا بود. کاهش بازدهی، ماینرهای بیت کوین را مجبور کرده از ذخایر خود برای کسب سود استفاده کنند. CryptoQuant گزارش داد که جریان استخراج روزانه به بالاترین سطح خود از 21 مه رسیده است، که نشان می دهد آنها در حال فروش دارایی های BTC خود هستند. گزارش قبلی توسط شرکت خدمات مالی Cantor Fitzgerald گفته بود که اگر قیمت بیت‌کوین در بازار به 40000 دلار کاهش یابد، برخی از بزرگترین شرکت‌های معدنی جهان مجبور به فروش خواهند شد و مشکل صنعت معدن را آشکار می‌کند.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/bitcoin-miners-near-capitulation-as-profits-dry-up-alongside-btc-sell-off

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد کاهش سود ماینینگ بیت کوین ماینرها را مجبور به تسلیم شدن میکند
سوال امنیتی :1+71 = ?