کاهش محبوبیت دونالد ترامپ در پلتفرم پلی مارکت

نوشته شده در : 1403/06/21
کاهش محبوبیت دونالد ترامپ در پلتفرم پلی مارکت

جستجو

در نخستین مناظره بین کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده، و دونالد ترامپ که در تاریخ 10 سپتامبر در فیلادلفیا برگزار شد، هیچ‌کدام از دو نامزد به موضوع خرید ارز دیجیتال اشاره نکردند. مناظره بیشتر بر مسائل اقتصادی، حقوق سقط جنین، مهاجرت و سیاست خارجی تمرکز داشت. در طول مناظره، شانس پیروزی ترامپ در پلتفرم شرط‌بندی غیرمتمرکز Polymarket تا سه درصد کاهش یافت و به 49% رسید، که نشان‌دهنده نزدیک شدن دو نامزد به یکدیگر بود. هریس در این مناظره با آرامش به چالش کشیدن ترامپ پرداخت، که گاهی اوقات به نظر می‌رسید عصبی و با ادعاهای نادرست پاسخ می‌داد.

تأثیر ارزهای دیجیتال در سیستم‌های مالی جهانی ممکن است به‌شدت تحت تأثیر نتیجه انتخابات قرار گیرد. تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که پیروزی ترامپ در انتخابات نوامبر می‌تواند باعث افزایش قیمت بیت‌کوین تا 90,000 دلار تا پایان سال شود. ترامپ قول داده است که مقررات ضد رمزارز فعلی را لغو کرده و ایالات متحده را به عنوان "پایتخت جهانی رمزارز" معرفی کند. از سوی دیگر، اگر هریس انتخاب شود، که هنوز دیدگاه رسمی او در مورد رمزارزها مشخص نیست، ممکن است قیمت بیت‌کوین به 30,000 دلار کاهش یابد.

در این میان، سه کمیته اقدام سیاسی (PAC) پشتیبانی‌شده از رمزارزها بیش از 202 میلیون دلار از حامیان بزرگ صنعت رمزارز جمع‌آوری کرده و 93.6 میلیون دلار برای تاثیرگذاری بر انتخابات 2024 خرج کرده‌اند. بزرگ‌ترین PAC رمزارز، Fairshake، 177.8 میلیون دلار جمع‌آوری کرده و 70.8 میلیون دلار از آن را برای حملات به نامزدهای دموکرات مصرف کرده است. نظرسنجی‌های ملی پیش از مناظره نشان می‌دهند که هریس با 2.7 درصد پیشتاز ترامپ است و رمزارزها در صدر اولویت‌های رأی‌دهندگان آمریکایی نیستند. نظرسنجی‌های گالوپ از ماه مه نشان می‌دهند که مسائل اقتصادی، تورم، بدی مدیریت و مهاجرت در اولویت رأی‌دهندگان قرار دارد.

منبع خبر: cointelegraph

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد کاهش محبوبیت دونالد ترامپ در پلتفرم پلی مارکت
سوال امنیتی :4+60 = ?