نهنگ های دوج کوین 456 میلیون DOGE به صرافی ها منتقل کردند

نهنگ های دوج کوین 456 میلیون DOGE به صرافی ها منتقل کردند

نوشته شده در : 1403/02/08

نهنگ های دوج کوین 456 میلیون DOGE را به صرافی ها منتقل کردند. نهنگ ها سرمایه گذارانی هستند که مقدار زیادی رمز ارز در اختیار دارند و می توانند روی قیمت بیت کوین، خرید دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال تاثیر بگذارند. نهنگ های دوج کوین مقدار زیادی توکن DOGE در اختیار دارند.
توجه داشته باشید که داده های زنجیره ای اخیر انتقال 456 میلیون توکن DOGE به صرافی ارز دیجیتال کوین بیش را در میان هجوم تراکنش های نهنگ دوج کوین در صرافی های مختلف در 24 ساعت گذشته نشان می دهد. قیمت دوج کوین در هفت روز گذشته علیرغم افزایش قیمت در میان سایر میم کوین ها، معمولا زیر سطح قیمت 0.165 دلار معامله شده است. با این حال، به نظر می رسد که این رویدادهای اخیر انتقال نهنگ ها منجر به دیدگاه نزولی نسبت به DOGE شده است.
نقل و انتقالات از این نوع به یک صرافی ارز دیجیتال نشان می دهد که نهنگ ها آماده فروش کیف پول های خود هستند که خطر ریزش قیمت ارز دوج کوین را به دنبال دارد. Whale Alerts یک ردیاب تراکنش نهنگ های رمزنگاری شده در ساعات اخیر موارد مختلفی از تراکنش های نهنگ را نشان داده است. در میان این تراکنش ها، انتقال 456.83 میلیون دوج کوین به ارزش تقریبی 68.7 میلیون دلار به صرافی محبوب کوین بیس است. نهنگ های دوج کوین مقداری ارز بیت کوین نیز در اختیار دارند.
جالب اینجاست که انتقال DOGE در دو مسابقه 228 میلیونی DOGE به کوین بیس انجام شد که هر کدام بیش از 34 میلیون دلار ارزش داشت. با این حال، با توجه به ارسال سریع این تراکنش ها، ماهیت حرکت آنها به کنترل آنها توسط همان نهنگ اشاره دارد.
نگاهی بیشتر به دو آدرس نهنگ درگیر نشان داد که آنها دیگر هیچ توکنی ندارند. این به این ایده که نقل و انقالات به قصد فروش توکن ها انجام شده است، اعتبار بیشتری می دهد. نکته قابل توجه این است که داده های زنجیره ای نشان می دهد که هر دو آدرس از سال گذشته توکن های DOGE خود را نگه داشته اند، با توجه به اینکه آخرین ورودی DOGE در 1 نوامبر 2023 رخ داد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نهنگ های دوج کوین 456 میلیون DOGE به صرافی ها منتقل کردند
سوال امنیتی :7+84 = ?