چرا بنیانگذاران کیف پول سامورایی دستگیر شدند؟

1403/02/06

طبق خبرهای منتشر شده، بنیانگذاران کیف پول سامورایی دستگیر شدند! کیف پول سامورایی یکی از محبوب ترین کیف پول های ارز دیجیتال است که شما می توانید رمز ارزها و سایر دارایی های دیجیتالی خودتان را در این ولت ذخیره و نگهداری کنید.
ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که قیمت آنها مدام در حال نوسان است. شما می توانید روی این ارزها سرمایه گذاری کرده و سود زیادی به دست آورید. برای اینکه بتوانید رمز ارزها را خرید و فروش کنید، باید به یک صرافی ارز دیجیتال مراجعه کرده و اخبار مهم بازار را دنبال کنید. ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کیف پول سامورایی Samourai برای شما ارائه کنیم و به بررسی دستگیر شدن بنیانگذاران کیف پول سامورایی بپردازیم.

کیف پول سامورایی چیست؟

کیف پول سامورایی Samourai یکی از بهترین کیف پول ها در بازار ارز دیجیتال است که شاید افراد کمی اسم این ولت را شنیده باشند. این کیف پول به عنوان یک ولت نرم افزاری مخصوص بیت کوین، امکانات و قابلیت های زیادی از خود ارائه می دهد. این قابلیت ها باعث شدند تا سامورایی به یکی از انتخاب های مناسب برای افراد تبدیل شود که می خواهند معاملات ارزی با بیت کوین انجام دهند. کیف پول سامورایی رابط کاربری ساده ای دارد و روز به روز به محبوبیت آن در بین کاربران بازار ارز دیجیتال اضافی می شود.
جالب است بدانید، کیف پول Samourai در سال 2018 راه اندازی و عرضه بازار شد. برخلاف سایر کیف پول های رمزنگاری شده، این ولت تنها از بیت کوین پشتیبانی می کند. در این ولت قابلیت هایی در نظر گرفته شدند تا بتوان با استفاده از آن به بهترین شکل ممکن حریم خصوصی کاربران را حفظ کرد. مهم ترین دلیل محبوبیت این کیف پول، حریم خصوصی این کیف پول ارز دیجیتال است. کاربران می توانند با خیال راحت ارزهای دیجیتال خودشان را به این کیف پول واریز کنند و امنیت آنها را تامین کنند. تراکنش هایی که در کیف پول سامورایی انجام می شوند، قابل پیگیری نیستند. کیف پول Samourai از پروتکل سگویت استفاده می کند که باعث می شود تا با اجرای شبکه لایتنینگ، کارمزد تراکنش های بیت کوین کاهش پیدا کند.

بنیانگذاران کیف پول سامورایی متهم به پولشویی شدند!

بنیانگذاران کیف پول سامورایی(Samourai) دستگیز و به پولشویی متهم شدند. دادستان ها ادعا می کنند که کیف پول سامورایی بیش از 100 میلیون دلار از عواید جنایی پولشویی کرده است. در حالی که دولت ایالات متحده به رویکرد خود برای تعقیب ابزارهای آسیب پذیر کریپتو که ممکن است به وسیله کاربران غیرقانونی و دولت های خارجی برای مخفی کردن جابجایی وجوه استفاده شود، ادامه می دهد. علاوه بر این، دادستان های فدرال، بنیانگذاران کیف پول ارز دیجیتال سامورایی را به پولشویی متهم کردند.
توجه داشته باشید که موسسان کیف پول سامورایی توانستند تا با روش ها و ترفندهای مختلفی، 100 میلیون دلار ارز دیجیتال را به سرقت ببرند. طبق گزارش های منتشر شده، کیف پول سامورایی به طور کلی تقریبا 2 میلیارد دلار تراکنش های غیرقانونی را بین سال 2015 تاکنون تسهیل کرده است. در نامه دادگاه آمده است که این رقم با تبدل ارزش بیت کوین شسته شده از طریق وجوه به دلار آمریکا بر اساس قیمت بیت کوین محاسبه شده است. 
به گفته دادستان، رودریگز و هیل که موسسان کیف پول سامورایی هستند، 4.5 میلیون دلار برای خدمات خود دریافت کردند. این دو متهم به توطئه برای اداره یک تجارت انتقال پول بدون مجوز هستند. این اتهامات به ترتیب حداکثر 20 سال و 5 سال حبس دارند. این مسئله باعث می شود تا کاربران کیف پول سامورایی احساس ناامنی کنند. یکی از سوالات در مورد کیف پول ارزهای دیجیتال این است که کیف پول قرارداد هوشمند چیست؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کیف پول سامورایی Samourai برای شما ارائه کنیم و به بررسی دستگیر شدن بنیانگذاران کیف پول سامورایی بپردازیم. همانطور که گفته شد، کیف پول سامورایی یکی از کیف پول های محبوب ارز دیجیتال است که در سال 2018 ایجاد شده. بنیانگذاران این کیف پول اخیرا متهم به پولشویی شده اند. به نظر می رسد این افراد 100 میلیون دلار ارز دیجیتال پولشویی کرده اند.

 


نظرات کاربران در مورد چرا بنیانگذاران کیف پول سامورایی دستگیر شدند؟
سوال امنیتی :7+43 = ?