ابزار هوش مصنوعی Claude Opus از بیت کوین برای پرداخت استفاده می کند

ابزار هوش مصنوعی Claude Opus از بیت کوین برای پرداخت استفاده می کند

نوشته شده در : 1403/02/07

ابزار هوش مصنوعی ChatGPT-4 و Claude Opus برای دسترسی به پرداخت، از ارز بیت کوین استفاده می کند. اگر می خواهید روی بیت کوین سرمایه گذاری کنید، اول باید قیمت این ارز را پیش بینی کرده و سپس با مراجعه به یک صرافی ارز دیجیتال، آن را بخرید.
توجه داشته باشید که چت ربات های هوش مصنوعی به ابزارهای محبوبی برای استفاده روزمره در کارهای مختلف تبدیل شده اند، از سرگرمی ها گرفته تا حرفه ای ها. برای این گزارش، Finbold بار دیگر به طور انحصاری با خالق یک پلتفرم پرداخت به ازای استفاده از هوش مصنوعی که پرداخت های ارز دیجیتال را می پذیرند، صحبت کرد. به طور خاص، ما PayPerQ یا PPQ.AI را که توسط Mat Ahlborg ایجاد شده بود، بررسی کردیم که به چند سوال در مورد تلاش خود پاسخ داد.
به طور کلی، این ابزار برای دسترسی به APIهای پولی، پرداخت های بیت کوین را از طریق شبکه لایتنینگ انجام می دهد. همچنین این ابزار شبیه NanoGPT است که فینولد در اکتبر 2023 آن را به عنوان یک ربات آزمایشی تلگرام گزارش کرد و در استفاده از آن پیشگام بود. بعدا Nano-gpt.com به یک سایت کاربرپسند با مبادلات داخلی بین بسیاری از ارزهای دیجیتال تبدیل شد و درعین حال از نانو به عنوان واحد حسابداری خود استفاده می کرد.
مت آهبورگ در مورد هوش مصنوعی PayPerQ صحبت می کند. همانطور که صحبت می کردیم، Ahlborg توضیح داد که می خواهد PayPerQ را به یک سرویس بیت کوین تبدیل کند که در آن مراقبت و توجه ویژه ای به نوسانات می شود. مزایای شبکه لایتنینگ قابل ذکر است. او استفاده، توسعه و اثرات شبکه سرمایه گذاری شبکه لایتنینگ بیت کوین را به عنوان عوامل کلیدی برای این تصمیم برجسته کرد. توصیه می کنیم تا ارتباط هوش مصنوعی با ارزهای دیجیتال را بررسی کنید تا متوجه این موضوع شوید.
نکته قابل توجه این است که مدل مبتنی بر فاکتور لایتنینگ مزیت دیگری برای این تجارت است، همانطور که مت در گفتگوی ما بررسی کرد. به لطف نیاز به صورت حساب، PayPerQ می تواند به راحتی اعتبار کاربران را در صورت پاک کردن تصادفی داده های مرورگر بازیابی کند، چون این سرویس بی حساب است و داده های خصوصی را جمع آوری نمی کند.
علاوه بر این، این پلتفرم می تواند حداکثر مبلغی را که هر کاربر از طریق فاکتورها واریز می کند، محدود کند و از خطرات نگهداری غیرضروری ناشی از سپرده های بزرگ جلوگیری کند. PPQ.AI ممکن است در آینده ارزهای دیجیتال دیگری را پیاده سازی کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ابزار هوش مصنوعی Claude Opus از بیت کوین برای پرداخت استفاده می کند
سوال امنیتی :6+66 = ?