قوانین سختگیرانه دبی برای صنعت کریپتو

نوشته شده در : 1403/07/07
قوانین سختگیرانه دبی برای صنعت کریپتو

جستجو

اداره تنظیم دارایی‌های مجازی دبی (VARA) اعلام کرده است که شرکت‌هایی که در زمینه خرید ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری‌های مرتبط فعالیت می‌کنند، از این پس باید در مطالب تبلیغاتی خود هشدارهای مشخصی ارائه دهند. این هشدار باید به صورت برجسته درج شود و بیان کند که "دارایی‌های مجازی ممکن است به‌طور کامل یا جزئی ارزش خود را از دست بدهند و به نوسانات شدید دچار شوند." متیو وایت، مدیرعامل VARA، تأکید کرده است که ارائه راهنمایی‌های شفاف به شرکت‌های خدمات‌دهنده در زمینه دارایی‌های مجازی به آنها کمک می‌کند تا مسئولانه‌تر عمل کنند و اعتماد و شفافیت در بازار افزایش یابد.

در بخش دیگری از این اعلامیه، به تحولات حقوقی و قانونی مرتبط با ارزهای دیجیتال اشاره شده است. بر اساس این مقررات جدید، شرکت‌هایی که مشوق‌هایی برای دارایی‌های دیجیتال یا محصولات مرتبط ارائه می‌دهند، باید از نهاد نظارتی تأییدیه انطباق دریافت کنند. این امر برای جلوگیری از فریب سرمایه‌گذاران و اطمینان از ارزیابی دقیق ریسک‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری‌های دیجیتال طراحی شده است.

این تغییرات پس از توسعه اخیر در قوانین امارات انجام می‌شود که به ارائه‌دهندگان خدمات رمز ارز، دارای مجوز VARA، اجازه می‌دهد خدمات خود را به سراسر امارات متحده عربی گسترش دهند. بر اساس توافقی که در 9 سپتامبر بین VARA و سازمان اوراق بهادار و کالاهای امارات (SCA) صورت گرفت، شرکت‌هایی که در دبی فعالیت می‌کنند و دارای مجوز VARA هستند، به‌طور پیش‌فرض در SCA نیز ثبت‌نام می‌شوند و اجازه دارند خدمات خود را به سطح ملی گسترش دهند. امارات متحده عربی همچنین در شاخص جهانی پذیرش رمز ارز در رتبه سوم قرار گرفته است. این کشور به دلیل سیاست‌های مالیاتی مطلوب، نوآوری و حمایت از فناوری در زمینه ارزهای دیجیتال، شرایط مناسبی برای توسعه این صنعت فراهم کرده است.

منبع خبر: cointelegraph

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد قوانین سختگیرانه دبی برای صنعت کریپتو
سوال امنیتی :9+73 = ?