تاریخ تایید ETF اتریوم برای 23 می تعیین شده است

تاریخ تایید ETF اتریوم برای 23 می تعیین شده است

نوشته شده در : 1402/11/11

طبق خبرهای منتشر شده، تاریخ تایید ETF اتریوم برای 23 می تعیین شده است. پیش بینی ها نشان می دهد که اتریوم ممکن است به 4 هزار دلار برسد. اگر قصد خرید اتریوم را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و خبرهای پیرامون ETF آن را زیر نظر بگیرید.
توجه داشته باشید که کمیسیون بورس و اوراق بهادار(SEC) آماده است تا رویکرد مشابهی را برای تایید صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین برای ETFهای اتریوم را دنبال کند، با این انتظار که تاییدیه در مهلت نهایی اولیه 23 می اعطا می شود. این داده ها طبق تجزیه و تحلیل بانک استاندارد به دست آمده است.
ETFهای اتریوم با تاخیر روبرو می شوند و تایید همچنان محتمل است. بر اساس گزارش The Block جفری کندریک، رئیس تحقیقات فارکس و دارایی های دیجیتال در Standard Chartered Bank اظهار داشت که آنها انتظار دارند درخواست های معلق برای ETFهای اتریوم در 23 می که تاریخ معادل 10 ژانویه در نظر گرفته می شود، تایید شوند. علاوه بر این،  کندریک پیش بینی می کند که اگر قیمت های ارز اتریوم از مسیر مشابه بیت کوین منتهی به تایید ETF پیروی کنند، اتریوم می تواند تا تاریخ مشخص شده تا 4 هزار دلار معامله شود.
کندریک همچنین از تایید ETFهای اتریوم بر اساس طبقه بندی SEC از اتر به عنوان یک غیر امنیتی در اقدامات قانونی خود علیه شرکت های رمزنگاری پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این واقعیت که اتریوم به عنوان یک قرارداد آتی تنظیم شده در بورس کالای شیکاگو فهرست شده است، به انتظارات تایید وزن اضافی می کند.
جانسون تاکید کرد که اگرچه تایید بلند مدت برای ETFهای اتریوم بسیار محتمل است، ممکن است به دلیل اقدامات نظارتی در حال انجام مبادلات اوراق بهادار Coinbase/Binance تاخیرهای کوتاه مدتی وجود داشته باشد. همچنین جانسون با استفاده از بیت کوین به عنوان مقال، مسیر نظارتی را از یک دارایی دیجیتال ساده به یک پیشنهاد ETF برجسته کرد. جانسون به این موضوع نیز اشاره کرد که فرایند بیت کوین هفت سال طول کشید که شامل مراحل مختلف و مخالفت ها در طول مسیر بود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تاریخ تایید ETF اتریوم برای 23 می تعیین شده است
سوال امنیتی :7+78 = ?