نهنگ خفته اتریوم با 12000 اتریوم بیدار می شود

1403/01/20
نهنگ خفته اتریوم با 12000 اتریوم بیدار می شود

نهنگ خفته اتریوم از خواب بیدار می شود! یک نهنگ اتریوم با بیش از 12000 اتریوم نویز ایجاد می کند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال اتریوم را دارید، بهتر است وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که بازار اتریوم بعد از آنکه یک نهنگ برای طولانی مدت خفته است، دوباره ظاهر شد و مقدار زیادی اتریوم را به صرافی کراکن منتقل کرد، سر و صدا می کند. این حرکت باعث گمانه زنی ها در مورد کاهش احتمالی قیمت شده است، ولی روند گسترده تر بازار تصویر پیچیده تری را نشان می دهد. ETFها شاهد سه روز ورود صعودی هستند. شرکت تحلیل زنجیره ای Spot OnChain فاش کرده است که سرمایه گذار که در عرضه اولیه سکه اتریوم در سال 2014 شرکت کرده است، اخیرا ETH 1069 به ارزش تقریبی 3.56 میلیون دلار را به کراکن واریز کرده است.
به طور سنتی، سپرده گذاری به صرافی ها به عنوان نشانه ای از قصد فروش در نظر گرفته می شود که به طور بالقوه فشار نزولی بر قیمت اتریوم وارد می کند. فعالیت این نهنگ به دلیل مشارکت آنها در ICO اتریوم قابل توجه است. در سال 2014، آنها 12566 ETH را با قیمت ناچیز 0.30 دلار برای هر توکن به دست آوردند. انتقال اخیر تنها کسری از دارایی آنها را نشان می دهد، ولی قیمت فروش بیش از 3300 دلار در هر اتریوم نشان دهنده سود کلان برای سرمایه گذار اولیه است.
بازار اتریوم علائم انباشتگی را نشان می دهد. در حالی که حرکت نهنگ ممکن است نشان دهنده فروش بالقوه باشد، داده های زنجیره ای روند گسترده تری را نشان می دهد که می تواند تاثیر آن را جبران کند. طبق یک IntoTheBlock یک شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین، سه ماهه گذشته شاهد خروج قابل توجهی از اتریوم از مبادلات ارزهای دیجیتال بود که در مجموع به رقم خیره کننده 4 میلیارد دلار رسید. اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، اتریوم یکی از بهترین گزینه هاست.
این حرکت نشان می دهد که بسیاری از سرمایه گذاران در حال انباشت اتریوم هستند و به طور بالقوه افزایش قیمت در آینده را پیش بینی می کنند. این خبر بعد از ارتقای موفقیت آمیز Dencun اتریوم منتشر شد که در مارس 2024 اجرا شد. هدف این ارتقا رفع مشکلات مقیاس پذیری شبکه، به ویژه هدف قرار دادن هزینه های بالای تراکنش و زمان پردازش کند بود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نهنگ خفته اتریوم با 12000 اتریوم بیدار می شود
سوال امنیتی :8+55 = ?