چرا صندوق ارز دیجیتال Pantera تقریبا 66 درصد افزایش یافته است؟

1403/01/19

صندوق ارز دیجیتال Pantera Capital تقریبا 66 درصد افزایش یافته است! صندوق Pantera تمرکز اصلی خودش را روی ارز دیجیتال سولانا گذاشته است. به این ترتیب، با افزایش سهام این شرکت، قیمت ارز سولانا نیز به طور چشمگیری افزایش می یابد.
بازار کریپتو یکی از پرنوسان ترین بازارهای مالی در دنیاست که شما می توانید با مراجعه به یک صرافی ارز دیجیتال، نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید و سود زیادی از افزایش و کاهش قیمت ارزهای دیجیتال به دست آورید. اخیرا شرکت های زیادی روی رمز ارزها سرمایه گذاری کردند و دارایی های خودشان را افزایش دادند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد شرکت سرمایه گذاری Pantera برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش 66 درصدی صندوق ارز دیجیتال Pantera Capital بپردازیم.

آشنایی با شرکت سرمایه گذاری Pantera

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که شرکت Pantera چه نوع شرکتی است؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که Pantera Capital یکی از بزرگ ترین شرکت های سرمایه گذاری ارز دیجیتال آمریکایی است که دارایی های نهادی را به پروژه های ارز دیجیتال اختصاص داده است. این شرکت در سال 2003 راه اندازی شد و بعد از آن صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیری زیادی را نیز راه اندازی کرد. این فناوری ارز دیجیتال اخیرا بیت کوین های زیادی را خریداری و دارایی های صندوق خودش را افزایش داده است.
جالب است بدانید، از سال 2013 تاکنون، شرکت سرمایه گذاری Pantera Capital در پروژه های بلاک چینی و ارزهای دیجیتال مختلفی سرمایه گذاری کرده است. به این ترتیب، موفق شده تا پای سرمایه گذاران زیادی را به دنیای جذاب رمز ارزها باز کند. شرکت پنترا اولین جمع آوری سرمایه در آمریکا را انجام داد که قیمت بیت کوین نزدیکی های 65 دلار بود. بعد از آن هم در سال 2017 اولین سرمایه گذاری خطرپذیر متمرکز بر بلاک چین را انجام داد.

افزایش 66 درصدی صندوق ارز دیجیتال Pantera Capital

توجه داشته باشید که صندوق Pantera Capital قرار گرفتن در معرض بیت کوین و اتر را در سه ماهه اول سال 2024 کاهش داد و در عین حال تخصیص به توکن های دیفای را افزایش داد. گزارش شده است که این صندوق در سه ماهه اول سال 2024 بازدهی 66 درصدی را به دلیل سرمایه گذاری در توکن های رمزنگاری مانند سولانا ثبت کرده است. بر اساس نامه سهامداران بررسی شده توسط بلومبرگ، عملکرد قوی صندوق از ژانویه تا مارس نیز توسط دارایی هایی مانند Ribbon Finance تقویت شده است.
Cosmo Jiang به بلومبرگ گفت که صندوق از ابتدای سال دارایی بیت کوین خودش را بیش از نصف کاهش داده است. او گفت که ما تا ابتدای سال در بیت کوین بسیار جدی بودیم و من واقعا دوست دارم هر ماه موقعیت بیت کوین را کاهش دهیم. داده های تریدینگ ویو نشان می دهد که توکن RBN تاکنون در سال جاری 400 درصد افزایش یافته است، در حالی که سود سولانا 69.88 درصد است. صندوق Pantera که در 2017 راه اندازی شد، مجموعه ای از 10 تا 20 توکن RBN را در اختیار دارد. این صندوق برای سرمایه گذاران معتبری طراحی شده است که مایل به پرداخت حداقل 100 هزار دلار هستند. یکی از مسائل مهم در معاملات ار دیجیتال نحوه محاسبه کارمزد شبکه های انتقال ارز دیجیتال میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد شرکت سرمایه گذاری Pantera برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش 66 درصدی صندوق ارز دیجیتال Pantera Capital بپردازیم. همانطور که گفته شد، Pantera Capital یکی از بزرگ ترین شرکت های سرمایه گذار در بازار ارز دیجیتال است که اخیرا نسبت به خرید بیت کوین اقدام کرده است. دارایی های صندوق Pantera اخیرا 66 درصد افزایش یافته است.

 


نظرات کاربران در مورد چرا صندوق ارز دیجیتال Pantera تقریبا 66 درصد افزایش یافته است؟
سوال امنیتی :7+68 = ?