مدیر عامل فانتوم از سولانا(SOL) دفاع می کند

1403/01/19
مدیر عامل فانتوم از سولانا(SOL) دفاع می کند

مدیر عامل فانتوم از سولانا(SOL) در میان مشکلات شبکه دفاع می کند. آندره کرونیه خالق فانتوم از شبکه سولانا به عنوان قربانی موفقیت یاد کرد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، توصیه می کنیم تا وضعیت کلی ارزهای دیجیتال را تجزیه و تحلیل کنید.
توجه داشته باشید که آندره کرونژ، خالق فانتوم حمایت خود را از شبکه سولانا در میان شکست های اخیر تراکنش در شبکه نشان داده است. کرونژ یکی از موثرترین رهبران فکری در امور مالی غیرمتمرکز در نظر گرفته می شود. طبق پستی در پلتفرم اجتماعی x توسط یکی از بنیانگذاران، برخی از منتقدان ازدحام را نقص سولانا می دانند، با این حال این از رشد سریع اکوسیستم ناشی می شود که تقاضا برای فضای بلوک را افزایش داده است. کرونژ اظهار داشت که مسائل مربوط به عملکرد چالش های فنی هستند، نه نقص مکانیزم اجماع. اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، توصیه می کنیم تا وضعیت فعلی بازار را درک کنید.
با توجه به Dune Analytics، در بحوبحه افزایش فعالیت های ناشی از شوق اخیر Memecoin در سولانا تقریبا 75 درصدی از تراکنش های بدون رای در 4 آوریل شکست خوردند. کرونیه از شبکه سولانا به عنوان قربانی موفقیت یاد کرد. افزایش شکست تراکنش ها با سروصدای اخیر کاربران سولانا در رسانه های اجتماعی همراه شد که از تراکنش های ناموفق و تجربه کاربری ضعیف شکایت کردند. در همین حال، سایر اعضای جامعه از موضع کرونژ حمایت کردند و اظهار داشتند که مردم معمولا فناوری بلاک چین را به خاطر اصول و قابلیت های اساسی آن تحسین می کنند.
با این حال، زمانی که افزایش تقاضا باعث مشکلات موقت تجربه کاربری شود، آنها تمایل دارند که با وجود ولع مصرف بیشتر، واکنش منفی نشان دهند. آناتولی یاکوونکو، مدیر عامل سولانا ابراز ناامیدی کرد و خاطرنشان کرد که رسیدگی به اشکالات تراکم چالش برانگیزتر از شکست کامل زندگی است. در حالی که مورد دوم نیاز به شناسایی وصله دارد، اشکالات ازدحام مستلزم یک فرایند آزمایش طولانی و انتشار بروزرسانی ها است که مانع استقرار سریع می شود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد مدیر عامل فانتوم از سولانا(SOL) دفاع می کند
سوال امنیتی :5+36 = ?