آیا قیمت بیت کوین تا سال 2028 به 435 هزار دلار می رسید؟

نوشته شده در : 1403/01/18

تحلیلگران پیش بینی کردند که قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ، تا سال 2028 به 435 هزار دلار می رسد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا بیت کوین می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند؟ بیت کوین با چه مقاومت ها و حمایت هایی روبرو است؟ چرا تحلیلگران نسبت به آینده بیت کوین امیدوار هستند؟
ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که قیمت این دارایی ها تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. شما می توانید با پیش بینی قیمت رمز ارزها نسبت به خرید بیت کوین اقدام کنید. اگر بیت کوین را در نقاط مناسبی معامله کنید، می توانید سود زیادی به دست بیاورید. اخیرا تحلیلگران پیش بینی های صعودی را برای بیت کوین ارائه می دهند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر هاوینگ بر قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به سطح 435 هزار دلار بپردازیم.

تاثیر هاوینگ بر قیمت بیت کوین

هاوینگ یکی از مهم ترین رویدادها در بازار ارز دیجیتال است که با نصف کردن پاداش استخراج بیت کوین، تاثیر زیادی روی قیمت بیت کوین می گذارد. از آنجایی که هاوینگ تقریبا هر چهار سال یکبار رخ می دهد و زمان وقوع آن به طور دقیق مشخص نیست، سفارش های خرید و فروش زیادی بر مبنای آن چیده می شود که می تواند روند بازار ارزهای دیجیتال را تغییر دهد. هاوینگ می تواند قیمت بیت کوین را به طور قابل توجهی بالا ببرد. بنابراین، شما می توانید با در نظر گرفتن این رویداد، سود زیادی از نوسانات بیت کوین به دست آورید.
جالب است بدانید، هاوینگ ارز بیت کوین می تواند یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن باشد. ولی در این مورد نمی توان با قطعیت گفت که همیشه بعد از هر هاوینگ، قیمت این ارز افزایش یا کاهش می یابد. تجربه نشان داده است که قیمت بیت کوین معمولا بعد از وقوع یک رویداد نصف شدن، تاثیرات زیادی را تجربه کرده است. البته این تغییرات هدف اصلی هاوینگ بیت کوین نیست، ولی می توان آن را تا حد زیادی غیرقابل اجتناب دانست. علاقه سرمایه گذاران معمولا به دنبال چنین رویدادی و کاهش عرضه متعاقب آن به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به سطح 435 هزار دلار

توجه داشته باشید که هائو یانگ از ByBIT استدلال می کند، در حالی که نصف شدن با چرخه های صعودی بیت کوین مرتبط است، افزایش فعلی معمولا ناشی از جریان های ورودی ETF است. از زمان آخرین رویداد هاوینگ بیت کوین در سال 2020 تقریبا 650 درصد افزایش یافته است. اگر تاریخ تکرار شود، بیت کوین می تواند قبل از هاوینگ سال 2028 به سطح قیمت 435 هزار دلار برسد. طبق داده های تریدینگ ویو، قیمت بیت کوین از آخرین نصف شدن بیت کوین در سال 2020 حدود 658 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر حدود 66 هزار دلار معامله می شود.
هاوینگ بیت کوین در سال 2024 کمتر از سه هفته دیگر رخ می دهد. اگر الگوهای نمودار تاریخی تکرار شوند، قیمت فعلی 66 هزار دلار بیت کوین تا نصف شدن سال 2028 به 434 هزار دلار در هر کوین می رسد، اگر عملکردی مشابه با چرخه فعلی داشته باشد. با این حال، صعودهای بعد از نصف شدن بیت کوین شاهد بازدهی کاهشی در طول سال ها بوده است. تا قبل از نصف شدن اول در سال 2012، بیت کوین از تقریبا بدون ارزش به 12.50 دلار افزایش یافت. بنابراین، میانگین رالی قیمت بیت کوین با 45 درصد کاهش در هر چرخه به 658 درصد فعلی رسید. اگر این روند کاهشی بازدهی تکرار شود، بیت کوین در چرخه بعدی افزایشی 360 درصدی را به همراه خواهد داشت. یکی از سوالات در مورد بیت کوین در ایران این است که عاقبت بیت کوین در ایران چه خواهد شد؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر هاوینگ بر قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به سطح 435 هزار دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، هاوینگ یکی از رویدادهای مهم در بازار ارز دیجیتال است که قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار می دهد. بسیاری از تحلیلگران پیش بینی کردند که قیمت بیت کوین تا سال 2028 می تواند به 435 هزار دلار برسد.

 


نظرات کاربران در مورد آیا قیمت بیت کوین تا سال 2028 به 435 هزار دلار می رسید؟
سوال امنیتی :6+69 = ?