عبور از این سطح می تواند باعث افزایش قیمت بیت کوین شود

1403/01/18
عبور از این سطح می تواند باعث افزایش قیمت بیت کوین شود

اگر بیت کوین بتواند از این سطح عبور کند، می تواند رشد خیره کننده ای را تجربه کند. اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، اول باید وضعیت این ارز را آنالیز کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز دیجیتال را شناسایی کنید تا معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که در هفته گذشته، ارز بیت کوین برای حرکت قابل توجهی به سمت صعود تلاش کرد، چون ارز دیجیتال پیشرو وارد مرحله تثبیت زیر مرز 69 هزار دلار شده است. این نوسانات فروکش شده از نوسانات معمول بیت کوین فاصله می گیرد و گمانه زنی ها را در مورد فاز رکود احتمالی در مسیر بازار آن افزایش می دهد.
پیش بینی ها برای رالی بعدی بیت کوین افزایش می یابد. جامعه ارزهای دیجیتال از نزدیک حرکات بیت کوین را رصد کرده است، به ویژه زمانی که به سطوح مقاومت حیاتی نزدیک می شود. بینش های کاپیتان فایبیک، تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، چشم انداز فعلی بیت کوین را روشن می کند. این شخص پیشنهاد می کند که بیت کوین ممکن است در آستانه شکست قابل توجهی باشد، مشروط به عبور از آستانه مقاومت 70 هزار دلاری. به گفته این تحلیلگر ارز دیجیتال، بیت کوین گاوها باید ناحیه مقاومت 70 هزار دلاری را پاک کنند تا شکست صعودی را تایید کنند.
یکی دیگر از تحلیلگران ارزهای دیجیتال، Jelle احساسات مشابهی را تکرار می کند و بر اهمیت صبر در میان سرمایه گذاران، به ویژه با رویداد قریب الوقوع نصف شدن بیت کوین در افق، تاکید می کند. قابل ذکر است، هاوینگ یک رویداد از قبل برنامه ریزش شده است که در پروتکل بیت کوین تعبیه شده است که تقریبا هر چهار سال یکبار در شبکه بیت کوین رخ می دهد تا پاداش استخراج بلاک های جدید بیت کوین را کاهش دهد.
با وجود ادغام اخیر بیت کوین، پیش بینی افزایش احتمالی بالاتر از مرز 70 هزار دلار در جامعه کریپتو همچنان ادامه دارد، به خصوص که اکنون کمتر از 20 روز به نصف شدن آن باقی مانده است. این به این دلیل است که نصف شدن در نهایت عرضه بیت کوین را کاهش می دهد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد عبور از این سطح می تواند باعث افزایش قیمت بیت کوین شود
سوال امنیتی :2+82 = ?