چرا اتریوم بهترین دوست کلاهبرداران ارز دیجیتال است؟

نوشته شده در : 1403/01/17

اتریوم بهترین دوست کلاهبرداران ارز دیجیتال است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا کلاهبرداران از توکن های ERC-20 استفاده می کنند؟ آیا این مسئله امنیت شبکه اتریوم را کاهش می دهد؟ کلاهبرداری های انجام شده در شبکه اتریوم کدامند؟
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید اتریوم را دارید، بهتر است بدانید که اتریوم یکی از رمز ارزهای مشهور در بازار است که نوسانات زیادی دارد و شما می توانید با خرید و فروش آن سود زیادی به دست آورید. امروزه کلاهبرداری در ارزهای دیجیتال افزایش یافته و اتریوم بهترین دوست کلاهبرداران است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد شبکه اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی استفاده کلاهبرداران ارز دیجیتال از شبکه اتریوم بپردازیم.

آشنایی با شبکه اتریوم و توکن های ERC-20

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که استاندارد شبکه ERC-20 چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ERC-20 استانداردی مهم در شبکه اتریوم است که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا بدون اینکه بلاک چین مستقلی داشته باشند، توکن های خودشان را روی ارز اتریوم ایجاد کنند. چنین امکانی به دلیل وجود قراردادهای هوشمند امکان پذیر است. بنابراین، ERC-20 مجموعه ای از قواعد و مقرراتی است که به شما کمک می کند تا یک قرارداد هوشمند را به همراه توکن ها بر بستر اتریوم ایجاد کنید.
جالب است بدانید، وقتی که یک قرارداد هوشمند قصد ایجاد یک توکن در شبکه اتریوم را داشته باشد، توکن ERC-20 وارد بازی می شود. در واقع ERC-20 زبان مشترکی است که تمام قراردادهای هوشمند در خرید اتریوم از آن استفاده می کنند. این زبان به توکن ها امکان مبادله شدن توسط یکدیگر را می دهد. امروزه پروژه های زیادی در بستر شبکه اتریوم ایجاد شده اند که برخی از این پروژه همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند و برخی از آنها کلاهبرداری از آب درآمده و سرمایه کاربران را به سرقت برده اند. اتریوم و استاندارد شبکه ERC-20 دوست کلاهبرداران ارز دیجیتال هستند؛ چون ساخت پروژه کلاهبرداری در بستر این شبکه آسان تر است و کاربران خیلی سریع به این پروژه ها اعتماد کرده و سرمایه های خودشان را وارد این پلتفرم ها می کنند.

استفاده کردن کلاهبرداران ارز دیجیتال از شبکه اتریوم

توجه داشته باشید که توکن های ERC-20 از جمله دارایی هایی هستند که معمولا در بازار ارز دیجیتال به سرقت می روند و حتی برخی از بروزرسانی هایی که برای رفع این مشکلات در نظر گرفته شده اند، سرقت را تسهیل می کنند. بر اساس گزارش Scam Sniffer، استاندارد توکن تقریبا فراگیر شبکه اتریوم، 89.5 درصد از 71.5 میلیون دلار ارز دیجیتال شده از دست رفته به دلیل کلاهبرداری های فیشینگ در ماه مارس را تشکیل می دهد. این توکن ها در نتیجه فیش شدن ناخواسته قربانیان و تایید عملکردهایی مانند مجوز و افزایش کمک هزینه به سرقت رفته اند.
توابع در نظر گرفته شد برای افزایش کارایی استاندارد توکن ERC-20 آسیب پذیری های جدیدی را معرفی کرده اند. توکن های ERC-20 که برای اولین بار در سال 2015 معرفی شدند، پر از حفره های امنیتی هستند و شانس کمی برای اصلاح به این زودی ها وجود دارد. Mikko Ohtamaa یکی از بنیانگذاران استراتژی تجارت پروتکل سرمایه گذاری الگوریتمی به مجله می گوید، مشکل به دلیل تصمیمات بد تاریخی در طراحی ERC-20 و اتریوم است. او می گوید که مسائل مربوط به طراحی توکن معمولا یک مشکل خاص برای اتریوم و شبکه سولانا است. ماهیت تغییر ناپذیر، قراردادهای هوشمند تلاش ها برای اصلاح نقص های ERC-20 را پیچیده می کند.یکی از پیشنیازهای معاملات ارز اتریوم ساخت کیف پول اتریوم است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد شبکه اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی استفاده کلاهبرداران ارز دیجیتال از شبکه اتریوم بپردازیم. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از بزرگ ترین شبکه ها در حوزه کریپتو است که کلاهبرداران از این شبکه استفاده می کنند و پروژه های مختلفی را به وجود می آورند. بروزرسانی های زیادی با هدف برطرف کردن این مشکلات انجام شده اند که کلاهبرداری ها را تسهیل کرده اند.

 


نظرات کاربران در مورد چرا اتریوم بهترین دوست کلاهبرداران ارز دیجیتال است؟
سوال امنیتی :2+34 = ?