تحلیلگران می گویند احتمالا یک رالی 100 درصدی برای شیبا در راه است

تحلیلگران می گویند احتمالا یک رالی 100 درصدی برای شیبا در راه است

نوشته شده در : 1403/01/17

تحلیلگران می گویند احتمالا یک رالی 100 درصدی برای شیبا اینو در راه است. اگر قصد خرید شیبا را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید تا بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که یک تحلیلگر ارز دیجیتال یک شاخص فنی کلیدی را در نمودار قیمت شیبا اینو شناسایی کرده است که نشان می دهد که این ارز قرار است شاهد افزایش قیمت بزرگ به بالاترین حد جدید باشد. یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال با نام Capitan Faibik در X از یک الگوی فنی متمایز در نمودار قیمت شیبا اینو رونمایی کرده است. این تحلیلگر با به اشتراک گذاشتن نمودار 6 ساعته توکن SHIB در برابر تتر یک الگوی مثلث نامتقارن را نشان داد که نشان می دهد ممکن است ارز دیجیتال در دو هفته اول آوریل وارد روند صعودی شود.
الگوی مثلث نامتقارن یک نشانگر فنی است که یک دوره تثبیت را قبل از اینکه قیمت یک ارز دیجیتال مجبور به شکسته شدن یا کاهش یابد را نشان می دهد. معمولا الگوهای مثلثی به عنوان صعودی تفسیر می شوند، به خصوص اگر ارز دیجیتال در حال حاضر درروند صعودی قرار داشته باشد. چون ظهور الگوی فنی نشانه آن است که قیمت توکن به سمت بالا ادامه خواهد داد.
در مورد شیبا اینو، فایبیک الگوی فنی را به عنوان یک شکست بالقوه صعودی تفسیر کرده و یک رالی آتی را پیش بینی کرده است که می تواند شاهد دو برابر شدن قیمت شیبا اینو باشد. نمودار قیمت نشان می دهد که قیمت SHIB به طور بالقوه می تواند بین 0.00058 تا 0.00062 در حدود هفته دوم تا سوم آوریل افزایش یابد. در زمان نوشتن SHIB قیمت 0.000271 دلار است که نشان دهنده کاهش 0.45 درصدی در 24 ساعت گذشته است. در هفته گذشته، ارز دیجیتال شیبا اینو بیش از 10 درصد کاهش داشته است. ظهور این الگوی فنی جدید ممکن است به سرمایه گذاران خوش بینی مجددی ارائه دهد و کاهش را به عنوان فرصت خرید تلقی کنند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تحلیلگران می گویند احتمالا یک رالی 100 درصدی برای شیبا در راه است
سوال امنیتی :5+59 = ?