ممکن است بیت کوین قبل از هاوینگ به زیر 50 هزر دلار سقوط کند

ممکن است بیت کوین قبل از هاوینگ به زیر 50 هزر دلار سقوط کند

نوشته شده در : 1403/01/17

ممکن است بیت کوین قبل از هاوینگ به زیر 50 هزار دلار سقوط کند. اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، بهتر است ابتدا وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید تا سود زیادی از معاملات خود به دست آورید.
توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین بی ثبات است و اخیرا از اوج بیش از 73 هزار دلار در ماه مارس به سطوح فعلی کاهش یافته است. تحلیلگران با توجه به افزایش فشار فروش و نگرانی برخی سرمایه گذاران در مورد ضرهای احتمالی کوتاه مدت، به داده های تاریخی روی می آورند. این تحلیل تاریخی برای تعیین اینکه آیا ما به اوج بازار رسیده ایم یا اینکه این فقط یک مکث موقت قبل از سرگیری روند است، بسیار مهم است.
در پستی در X، یک تحلیلگر گفت که عمق اصلاح فعلی تا حد زیادی به پارابولیک بودن یا نبودن بیت کوین بستگی دارد. هرگاه یک دارایی قیمت های سهموی را ثبت می کند، به این معنی است که ارزش گذاری به شدت افزایش یافته است و در برخی سطوح، تحلیلگران فکر می کنند که این قیمت ناپایدار است. در آن صورت، قیمت ها دیرتر سرد می شوند، ولی بعد از شکسته شدن سطوح مقاومت کلیدی و حتی بالاترین سطح تاریخ. اگر اینطور باشد، بعد از سرد کردن کنونی می تواند نشان دهنده شکل گیری یک بالای چرخه اول بالقوه در بالاترین قیمت تاریخ یعنی 73800 دلار باشد.
با این حال، در سناریویی دیگر، معامله گران و تریدرها باید انتظار ترتیب متفاوتی داشته باشد، با این فرض که رشد قیمت اخیر ناپایدار یا سهموی نبوده است. با فرض اینکه این مورد باشد، بیت کوین احتمالا به ریزش ادامه می دهد و سطوح حمایت ثابت را دوباره تست می کند. این تحلیلگر پیش بینی می کند که در جلسات آتی یک اصلاح احتمالی تا سطح حمایت 53600 دلاری پیش بینی می شود. این تحلیلگر ادامه می دهد که این اصلاح به شکل گیری منحنی صاف تر مانند 2016-2017 اجازه می دهد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ممکن است بیت کوین قبل از هاوینگ به زیر 50 هزر دلار سقوط کند
سوال امنیتی :6+65 = ?