نهنگ ها 52.3 میلیون دلار DOGE را از بایننس خارج کردند

1403/01/18
نهنگ ها 52.3 میلیون دلار DOGE را از بایننس خارج کردند

نهنگ های دوج کوین تقریبا 52.3 میلیون دلار DOGE را از صرافی بایننس خارج کردند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال دوج کوین را دارید، بهتر است ابتدا وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و مهم ترین سطوح قیمت این ارز را شناسایی کنید تا با خرید و فروش رمز ارزها سود زیادی به دست آورید.
توجه داشته باشید که داده های زنجیره ای نشان می دهد که یک نهنگ دوج کوین امروز برداشت زیادی از صرافی بایننس انجام داده است که ممکن است برای قیمت میم کوین صعودی باشد. در روز گذشته مقدار زیادی از دوج کوین از پلتفرم بایننس خارج شده است. طبق داده های سرویس ردیاب تراکنش های ارزهای دیجیتال Whale Alert، انتقال بزرگی در بلاک چین دوج کوین در روز گذشته مشاهده شده است.
در این حرکت، شبکه دوج کوین حرکت 52.3 میلیون دلار را در زمان انجام تراکنش پردازش کرده است. با توجه به مقیاس بزرگ این انتقال، احتمالا یک نهنگ درگیر بوده است. نهنگ ها به دلیل تعداد زیاد توکن هایی که در کیف پول خود حمل می کنند، در شبکه تاثیرگذار هستند. به این ترتیب، حرکات آنها می تواند ارزش توجه را داشته باشد، چون ممکن است باعث نوسانات قابل توجهی در بازار شود. اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، دوج کوین یکی از بهترین ارزها برای این کار است.
اینکه چگونه بازار تحت تاثیر حرکات این نهادهای عظیم قرار می گیرد، بستگی به این دارد که آنها قصد دارند با این حرکت ها چه کنند. به طور طبیعی نمی توان گفت که یک سرمایه گذار قصد دارد با اطمینان انجام دهد. با این حال، نوع آدرس های درگیر در تراکنش، در برخی از مواقع می تواند اشاره ای به آنچه که نهنگ می خواسته با این حرکت به دست بیاورد، ارائه دهد.
تراکنش دوج کوین(DOGE) از یک کیف پول متصل به صرافی ارز دیجیتال بایننس انجام شده است. به نظر می رسد مقصد این حرکت چند آدرس ناشناخته بوده است. آدرس ناشناخته به کیف پولی اشاره دارد که به هیچ نهاد متمرکزی مانند صرافی وابسته نیست. به طور کلی، چنین آدرس هایی کیف پول شخصی سرمایه گذاران هستند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نهنگ ها 52.3 میلیون دلار DOGE را از بایننس خارج کردند
سوال امنیتی :4+42 = ?