کوین بیس در دعوای حقوقی بر بر تراکنش های رمزنگاری برنده شد

1403/01/19
کوین بیس در دعوای حقوقی بر بر تراکنش های رمزنگاری برنده شد

صرافی کوین بیس(Coinbase) در دعوای حقوقی بر سر تراکنش های رمزنگاری برنده شد. تصمیم دادگاه به طور قابل توجهی به تفسیر قراردادهای کاربران کوین بیس بستگی داشت که در طول زمان تکامل یافتند. کوین بیس یک صرافی ارز دیجیتال برای خرید و فروش رمز ارزهاست.
توجه داشته باشید که کوین بیس، یکی از صرافی های پیشرو ارزهای دیجیتال در یک دعوی حقوقی به پیروزی قابل توجهی دست یافته است. دادگاه استیناف ایالات متحده برای مدار دوم به نفع کوین بیس رای داد و تایید کرد که فروش ثانویه ارزهای دیجیتال در پلتفرم آن ناقض قانون بورس اوراق بهادار نیست. شما باید کارمزد معاملات در صرافی های ارز دیجیتال را بررسی کنید.
تصمیم دادگاه بر گروهی در سراسر کشور تاثیر می گذارد که از 8 اکتبر 2019 تا 11 مارس 2022 توکن ها را در کوین بیس معامله می کردند. در مرکز اختلاف این بود که آیا ارزهای دیجیتال معامله شده کوین بیس معیارهای اوراق بهادار را برآورده می کنند یا خیر. شاکیان ادعاهای حقوقی ایالتی مربوط به قوانین اوارق بهادار در کالیفرنیا، فلوریدا و نیوجرسی را ارائه کردند که نماینده یک طبق از افراد در سراسر کشور بود.
شاکیان ادعا کردند که اقدامات کوین بیس به ارائه و فروش اوراق بهادار ثبت نشده است. علاوه بر این، آنها آن را به نقض مقررات مختلف قوانین اوراق بهادار متهم کردند. با این حال، کوین بیس ادعا کرد که فروش ارزهای دیجیتال ثانویه با معیارهای معاملات اوراق بهادار مطابقت ندارد و این موضوع مربوط بودن مقررات اوراق بهادار را به چالش می کشد. دادگاه استیناف جنبه های مختلف را بررسی کرد و در آخر برخی از تصمیمات دادگاه بدوی را لغو و برخی از آنها را تایید کرد.
دادگاه مسئولیت احتمالی کوین بیس(Coinbase) را طبق بخش 12 قانون اوراق بهادار  برای فروش اوراق بهادار ثبت نشده تعیین کرد. با این حال، با استناد به شواهد ناکافی از قراردادهای خاص معامله مورد نیاز برای فسخ طبق بخش 29، ادعاهای قانون بورس اوراق بهادار شاکیان را رد کرد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد کوین بیس در دعوای حقوقی بر بر تراکنش های رمزنگاری برنده شد
سوال امنیتی :9+44 = ?